Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5187| Назва: | Педагогічні технології та інновації професійної підготовки фахівців | 
| Інші назви: | Педагогические технологии и инновации профессиональной подготовки специалистов Teaching technology and innovation vocational training  | 
| Автори: | Рясна, О. В. Плавинська, О. В. Стриж, В. О. Рясная, О. В. Плавинская, А. В. Стриж, В. А. Ryasnaya, O. V. Plavinskaya, A. V. Strizh, V. A.  | 
| Ключові слова: | інноваційна педагогічна технологія професійна підготовка студентів інформаційне моделювання инновационная педагогическая технология профессиональная подготовка студентов информационное моделирование innovative educational technology training students information modeling  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Сумський державний університет | 
| Бібліографічний опис: | Рясна О. В. Педагогічні технології та інновації професійної підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. В. Рясна, О. В. Плавинська, В. О. Стриж // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Суми, 22-26 травня 2017 р.) / редкол.: О. Г. Гусак, К. О. Дядюра. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С.25. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено вплив активності студента та викладача на навчальний процес і, як результат, підвищення рівня студента як спеціаліста, а викладача – як високопрофесійного педагога. Розглянуто різні підходи до професійної підготовки студента, та проведено їх аналіз. Окремо звертається увага на необхідність використання засобів мультимедійності та формування комп’ютерної грамотності студента. В статье исследовано влияние активности студента и преподавателя на учебный процесс и, как результат, повышение уровня студента как специалиста, а преподавателя - как высокопрофессионального педагога. Рассмотрены различные подходы к профессиональной подготовке студента, и проведено их анализ. Отдельно обращается внимание на необходимость использования средств мультимедийности и формирования компьютерной грамотности студента. | 
| Опис: | This article explores the impact of the activity of students and teachers in the learning process and as a result, improve studennta a specialist and teacher - a highly professional teacher. The different approaches to training students, and conducted their analysis. Separately drawn attention to the need for the use of multymediynosti and formation of computer literacy student. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5187 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Рясна О. В. Педагогічні технології.pdf | 3,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.