Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5308
Назва: Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг
Інші назви: Особенности маркетинговых коммуникаций в сфере услуг
Features of marketing communications in the sphere of service
Автори: Онопрієнко, І. М
Сидоров, П. І.
Оноприенко, И. Н.
Сидоров, П. И.
Onopriienko, I. M.
Sidorov, P. I.
Ключові слова: маркетинг
комунікації
послуги
маркетинг
комуникации
услуги
marketing
communication
services
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Онопрієнко І. М. Особливості маркетингових комунікацій в сфері послуг [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко, П. І. Сидоров // Міжнародне науково-технічне співробітництво : механізм та стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Львів, 31 березня 2017 р.). – Львів, 2017. - С. 116-118.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано роль маркетингових комунікацій, та їх значення в сфері послуг. Визначено, що просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій. Проанализирована роль маркетинговых коммуникаций и их значение в сфере услуг. Определено, что продвижение товара на рынке осуществляется с помощью системы маркетинговых коммуникаций.
Опис: The role of marketing communications, and their importance in the services sector. Determined that move goods to market is through a system of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5308
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркет. комун..pdf173,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.