Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, І. М-
dc.contributor.authorМожин, І. О.-
dc.contributor.authorОноприенко, И. Н.-
dc.contributor.authorМожин, И. О.-
dc.contributor.authorOnopriienko, I. M.-
dc.contributor.authorMozhin, I. O.-
dc.date.accessioned2018-02-13T11:55:04Z-
dc.date.available2018-02-13T11:55:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОнопрієнко І. М. Реклама як складова системи маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко, І. О. Можин // Технології 21 століття : матеріали 22-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (12-17 вересня 2016 р.). - Суми-Одеса : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С. 141-142.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5309-
dc.descriptionThe role of marketing communications. Determined that move goods to market is through a system of marketing communications.uk_UK
dc.description.abstractПроаналізовано роль маркетингових комунікацій. Визначено, що просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій. Проанализирована роль маркетинговых коммуникаций. Определено, что продвижение товара на рынке осуществляется с помощью системы маркетинговых коммуникаций.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectкомунікаціїuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectкомуникацииuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.titleРеклама як складова системи маркетингових комунікаційuk_UK
dc.title.alternativeРеклама как составляющая системы маркетинговых коммуникацийuk_UK
dc.title.alternativeAdvertising as a part of marketing communicationsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Можин.pdf79,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.