Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5355
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казанцев, Юрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Казанцев, Юрий Викторович | - |
dc.contributor.author | Kazantsev, Yuriy Viktorovich | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-16T09:48:46Z | - |
dc.date.available | 2018-02-16T09:48:46Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Казанцев Ю. В. Використання методик НЛП в навчальному процесі [Електронний ресурс] / Ю. В. Казанцев // Вітчизняна наука на зламі епох : проблеми та перспективи розвитку : матеріали XXXIV Всеукраїнської Інтернет-конференції, (20 червня 2017 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2017 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5355 | - |
dc.description | Consideration of human modality has a great role in communication, while studying it influences the process of learning, and communication between teacher and students. Teacher has to control the behaviour of students and to understand who of them is audile, visual or kinethetic learner. Specialists in NLP and teachers use behavioural indicators (characteristics that indicate what part of brain is used by the student). | uk_UK |
dc.description.abstract | Врахування модальності людини має велике значення для встановлення контакту, в процесі навчання від цього залежить як встигають учні та взаємовідносини між учнями та вчителем. Перед вчителем стоїть завдання - спостерігати за поведінкою учнів і виявити А, В і К-учнів. Для діагностики фахівці НЛП і вчителі-практики використовують поведінкові і нейрологічні індикатори (зовнішні ознаки, що вказують, яку частину головного мозку використовує учень). Исследована необходимость принимать во внимание модальность, которая имеет большое значение для установления контакта, в процессе обучения от этого зависит как успевают ученики и их взаимодействие с учителем. Перед учителем стоит задача выявить учеников с А, В, и К наклонностями. Для диагностики используются нейрологические индикаторы (внешние признаки, которые указывают какую часть головного мозга использует ученик). | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | НЛП | uk_UK |
dc.subject | модальність | uk_UK |
dc.subject | візуал | uk_UK |
dc.subject | НЛП | uk_UK |
dc.subject | модальность | uk_UK |
dc.subject | визуал | uk_UK |
dc.subject | NLP | uk_UK |
dc.subject | modality | uk_UK |
dc.subject | visual learner | uk_UK |
dc.title | Використання методик НЛП в навчальному процесі | uk_UK |
dc.title.alternative | Использование методик НЛП в учебном процессе | uk_UK |
dc.title.alternative | Use of NLP methods in educational process | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Казанцев PDF.pdf | 99,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.