Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазанцев, Юрій Вікторович-
dc.contributor.authorКазанцев, Юрий Викторович-
dc.contributor.authorKazantsev, Yuriy Viktorovich-
dc.date.accessioned2018-02-16T09:48:46Z-
dc.date.available2018-02-16T09:48:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКазанцев Ю. В. Використання методик НЛП в навчальному процесі [Електронний ресурс] / Ю. В. Казанцев // Вітчизняна наука на зламі епох : проблеми та перспективи розвитку : матеріали XXXIV Всеукраїнської Інтернет-конференції, (20 червня 2017 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2017uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5355-
dc.descriptionConsideration of human modality has a great role in communication, while studying it influences the process of learning, and communication between teacher and students. Teacher has to control the behaviour of students and to understand who of them is audile, visual or kinethetic learner. Specialists in NLP and teachers use behavioural indicators (characteristics that indicate what part of brain is used by the student).uk_UK
dc.description.abstractВрахування модальності людини має велике значення для встановлення контакту, в процесі навчання від цього залежить як встигають учні та взаємовідносини між учнями та вчителем. Перед вчителем стоїть завдання - спостерігати за поведінкою учнів і виявити А, В і К-учнів. Для діагностики фахівці НЛП і вчителі-практики використовують поведінкові і нейрологічні індикатори (зовнішні ознаки, що вказують, яку частину головного мозку використовує учень). Исследована необходимость принимать во внимание модальность, которая имеет большое значение для установления контакта, в процессе обучения от этого зависит как успевают ученики и их взаимодействие с учителем. Перед учителем стоит задача выявить учеников с А, В, и К наклонностями. Для диагностики используются нейрологические индикаторы (внешние признаки, которые указывают какую часть головного мозга использует ученик).uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectНЛПuk_UK
dc.subjectмодальністьuk_UK
dc.subjectвізуалuk_UK
dc.subjectНЛПuk_UK
dc.subjectмодальностьuk_UK
dc.subjectвизуалuk_UK
dc.subjectNLPuk_UK
dc.subjectmodalityuk_UK
dc.subjectvisual learneruk_UK
dc.titleВикористання методик НЛП в навчальному процесіuk_UK
dc.title.alternativeИспользование методик НЛП в учебном процессеuk_UK
dc.title.alternativeUse of NLP methods in educational processuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казанцев PDF.pdf99,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.