Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5361
Назва: Корпоративна культура як один із факторів конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Корпоративная культура как один из факторов конкурентоспособности предприятия
Corporate culture as one of the factors of competitiveness of enterprises
Автори: Наумко, Юлія Сергіївна
Наумко, Юлия Сергеевна
Naumko, Yulia Sergeevna
Ключові слова: культура організації
корпоративна культура
культура конкурентоздатних компаній
культура организации
корпоративная культура
культура конкурентоспособных компаний
оrganizational culture
corporate culture
culture of competitive companies
Дата публікації: 2016
Видавництво: State University of Jan Kochanowski (Poland)
Бібліографічний опис: Наумко Ю. С. Корпоративна культура як один із факторів конкурентоздатності підприємства [Електронний ресурс] / Ю. С. Наумко // International Scientific Conference Modernization of socio-economic systems : the new economic conditions, (September 28th, 2016). - Kielce, 2016. - P. 91-94.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено корпоративну культуру підприємства. Наведені основні елементи культури організації. Проаналізовано культуру конкурентоздатних компаній. В статье исследованы корпоративную культуру предприятия. Приведены основные элементы культуры организации. Проанализированы культуру конкурентоспособных компаний.
Опис: This article explores the corporate culture of the company. The basic elements of the culture of the organization. Analyzed the culture of competitive companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5361
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумко Ю.С..pdf391,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.