Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5491
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаркава, В. В. | - |
dc.contributor.author | Гаркавая, В. В. | - |
dc.contributor.author | Garkavaya, V. V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T10:12:31Z | - |
dc.date.available | 2018-03-12T10:12:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Гаркава В. В. Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті [Електронний ресурс] / В. В. Гаркава // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 6 (38). - С. 3-5. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5491 | - |
dc.description | In the article were analyzed the main pedagogical technologies that are used in teaching the course "Cytology, histology, embryology" in Sumy NAU. Classical methods (verbal, visual, analytical, synthetic, in-ductive, deductive) are used for lectures and laboratory exercises. Interactive methods (research, search, reproductive methods of dialogue, discussions, business games) are used for individual and independent work of students. | uk_UK |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано основні педагогічні технології, які використовуються під час викладання курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському НАУ. Класичні методи (словесний, наглядний, аналітичний, синтетичний, індуктивний, дедуктивний) використовуються при читанні лекцій та проведенні лабораторних занять. Інтерактивні (дослідницький, пошуковий, репродуктивний, методи дискусії, діалогу, ділової гри) – при індивідуальній та самостійній роботі студентів. В статье проанализированы основные педагогические технологи, которые используются при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском НАУ. Классические методы (словесный, наглядный, аналитический, синтетический, индуктивный, дедуктивный) используются при чтении лекций и проведении лабораторных занятий. Интерактивные методы (исследовательский, поисковый, репродуктивный, методы диалога, дискуссии, деловой игры) используются при индивидуальной и самостоятельной работе студентов. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | СНАУ | uk_UK |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UK |
dc.subject | класичні та інтерактивні методи викладання у вищій школі | uk_UK |
dc.subject | викладання ветеринарної цитології та гістології | uk_UK |
dc.subject | педагогические технологии | uk_UK |
dc.subject | классические и интерактивные методы преподавания в высшей школе | uk_UK |
dc.subject | преподавание цитологии и гистологии | uk_UK |
dc.subject | educational technology | uk_UK |
dc.subject | classical and interactive teaching methods in higher education | uk_UK |
dc.subject | the teaching of veterinary cytologyand histology | uk_UK |
dc.title | Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті | uk_UK |
dc.title.alternative | Основные педагогические технологии при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском национальном аграрном университете | uk_UK |
dc.title.alternative | Basic educational in teaching of the course «Cytology, histology, embryology» in the Sumy National Agrarian University | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 591,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.