Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркава, В. В.-
dc.contributor.authorГаркавая, В. В.-
dc.contributor.authorGarkavaya, V. V.-
dc.date.accessioned2018-03-12T10:12:31Z-
dc.date.available2018-03-12T10:12:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГаркава В. В. Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті [Електронний ресурс] / В. В. Гаркава // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 6 (38). - С. 3-5.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5491-
dc.descriptionIn the article were analyzed the main pedagogical technologies that are used in teaching the course "Cytology, histology, embryology" in Sumy NAU. Classical methods (verbal, visual, analytical, synthetic, in-ductive, deductive) are used for lectures and laboratory exercises. Interactive methods (research, search, reproductive methods of dialogue, discussions, business games) are used for individual and independent work of students.uk_UK
dc.description.abstractВ статті проаналізовано основні педагогічні технології, які використовуються під час викладання курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському НАУ. Класичні методи (словесний, наглядний, аналітичний, синтетичний, індуктивний, дедуктивний) використовуються при читанні лекцій та проведенні лабораторних занять. Інтерактивні (дослідницький, пошуковий, репродуктивний, методи дискусії, діалогу, ділової гри) – при індивідуальній та самостійній роботі студентів. В статье проанализированы основные педагогические технологи, которые используются при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском НАУ. Классические методы (словесный, наглядный, аналитический, синтетический, индуктивный, дедуктивный) используются при чтении лекций и проведении лабораторных занятий. Интерактивные методы (исследовательский, поисковый, репродуктивный, методы диалога, дискуссии, деловой игры) используются при индивидуальной и самостоятельной работе студентов.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UK
dc.subjectкласичні та інтерактивні методи викладання у вищій школіuk_UK
dc.subjectвикладання ветеринарної цитології та гістологіїuk_UK
dc.subjectпедагогические технологииuk_UK
dc.subjectклассические и интерактивные методы преподавания в высшей школеuk_UK
dc.subjectпреподавание цитологии и гистологииuk_UK
dc.subjecteducational technologyuk_UK
dc.subjectclassical and interactive teaching methods in higher educationuk_UK
dc.subjectthe teaching of veterinary cytologyand histologyuk_UK
dc.titleОсновні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університетіuk_UK
dc.title.alternativeОсновные педагогические технологии при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском национальном аграрном университетеuk_UK
dc.title.alternativeBasic educational in teaching of the course «Cytology, histology, embryology» in the Sumy National Agrarian Universityuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf591,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.