Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5749
Назва: Маркетинг у становленні та розвитку корпоративної соціальної відповідальності компаній
Інші назви: Маркетинг в становлении и развитии корпоративной социальной ответственности компаний
Marketing in formation and development of corporate social responsibility of companies
Автори: Устік, Т. В.
Устик, Т. В.
Ustik, T. V.
Ключові слова: маркетинг
корпоративна відповідальність
соціальна відповідальність
маркетинг
корпоративная ответственность
социальная ответственность
marketing
corporate responsibility
social responsibility
Дата публікації: 2017
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Устік Т. В. Маркетинг у становленні та розвитку корпоративної соціальної відповідальності компаній [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 4 (71). – С. 143-148.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується місце маркетингу у процесі формування та виконання стратегічної КСВ. Виявлено п’ять компонентів КСВ: економічна, правова, етична, альтруїстична або гуманітарна і стратегічна. Доводиться думка про те, що уже відбувся перехід від стратегії швидкої вигоди, що її компанії часто використовували у минулому до стратегій довгострокового формування КСВ, яку ми називаємо стратегічна КСВ. Саме використання стратегічної КСВ викликає необхідність використання маркетингу як інструменту її формування і виконання. Виявлений у дослідженні тренд змін визначень маркетингу доводить, що спрямування на цінність зацікавлених сторін повністю узгоджує маркетинг і КСВ, роблячи маркетинг інструментом досягнення КСВ. Завдання маркетингу у КСВ, як і у звичайній бізнес діяльності є формування потреби і моди на соціально відповідальний бізнес, шляхом формування відповідних звичок і побажань у зацікавлених сторін, які, у свою чергу, будуть справляти тиск на власне бізнес. В статье исследуется место маркетинга в процессе формирования и выполнения стратегической КСО. Выявлено пять компонентов КСО: экономическая, правовая, нравственная, альтруистическая или гуманитарная и стратегическая. Доказывается, что уже произошел переход от стратегии быстрой выгоды, которую компании часто использовали в прошлом к стратегиям долгосрочного формирования КСО, которую мы называем стратегическая КСО. Именно использование стратегической КСО вызывает необходимость использования маркетинга как инструмента ее формирования и исполнения. Обнаружен в исследовании тренд изменений определений маркетинга доказывает, что направление на ценность заинтересованных сторон полностью согласовывает маркетинг и КСО, делая маркетинг инструментом достижения КСО. Задание маркетинга в КСО, как и в обычной бизнес деятельности является формирование потребности и моды на социально ответственный бизнес, путем формирования соответствующих привычек и пожеланий в заинтересованных сторон, которые, в свою очередь, будут оказывать давление на собственное бизнес.
Опис: The article investigates the place of marketing in the process of formation and implementation of strategic CSR. Five components of CSR have been identified: economic, legal, ethical, altruistic or humanitarian and strategic. The idea is that there has already been a shift from the quick-return strategy that its companies have often used in the past to strategies for long-term CSR formation, which we call strategic CSR. It is the use of strategic CSR necessitates the use of marketing as an instrument for its formation and implementation. The trend identified in the study of changes in marketing definitions shows that focusing on the value of stakeholders fully co-ordinates marketing and CSR, making marketing a tool for achieving CSR. TaskCSR marketing, as well as in normal business activities, is the formation of needs and fashion for a socially responsible business, through the formation of appropriate habits and wishes of stakeholders who, in turn, will put pressure on their own business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5749
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.