Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлова, Любов Ивановна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorМихайлова, Любов Іванівна-
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorMykhaylova, Liubov-
dc.contributor.authorNekhay, Viktoriya-
dc.date.accessioned2018-06-12T07:20:16Z-
dc.date.available2018-06-12T07:20:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМихайлова Л. И. Применение консолидированного маркетинга для решения проблем сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения Украины [Электронный ресурс] / Л. И. Михайлова, В. В. Нехай // The scientific heritage. – 2017. - N 8 (8), VOL. 2. - Р. 21-31. - Режим доступа : www.tsh-journal.com. - Заголовок с экрана.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5820-
dc.descriptionThe article points out the imperfection in the organization of the marketing of manufacturing enterprises, the rationale for consolidating marketing efforts, the principles of consolidated marketing and their correspondence to the objectives of the enterprise and industry are justified. The proposed solution to the problem is based on the formation of a strong market position of the enterprise, a group of enterprises, goods, the use of the neural network method.uk_UK
dc.description.abstractВ статье указано на несовершенство в организации маркетинга производственных предприятий, обоснована целесообразность консолидации маркетинговых усилий, указано на принципы консолидированного маркетинга и их соответствие целям предприятия и отрасли. Предлагаемый вариант решения проблемы базируется на формировании сильной рыночной позиции предприятия, группы предприятий, товаров, использовании метода нейронной сети. У статті зазначено на недосконалість в організації маркетингу виробничих підприємств, обґрунтовано доцільність консолідації маркетингових зусиль, зазначено на принципи консолідованого маркетингу і їх відповідність цілям підприємства і галузі. Пропонований варіант вирішення проблеми базується на формуванні сильної ринкової позиції підприємства, групи підприємств, товарів, використанні методу нейронної мережі.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherBudapest (Hungary)uk_UK
dc.subjectконсолидацияuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectконсолідаціяuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectconsolidationuk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.titleПрименение консолидированного маркетинга для решения проблем сбыта продукции предприятий сельскохозяйственного машиностроения Украиныuk_UK
dc.title.alternativeЗастосування консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування Україниuk_UK
dc.title.alternativeApplication for consolidated marketing solve the problems product sales of agricultural engineeringuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.PDF616,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.