Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5870
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Токмань, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Токмань, Виктория Викторовна | - |
dc.contributor.author | Tokman, Victoria Victorivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-22T11:48:05Z | - |
dc.date.available | 2018-06-22T11:48:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Токмань В. В. Комунікативно орієнтоване викладання граматики у навчанні іноземних мов [Електронний ресурс] / В. В. Токмань // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Концептуальні шляхи розвитку : педагогічні науки» : зб. наукових праць. – Херсон : Видавництво «Молодий Вчений», 2018. - С. 112. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5870 | - |
dc.description | Among the problems of the methodology, the organization of teaching grammar is very important. Language proficiency can be imagined as a consistent change in "intermediate grammar." It is essential that students understand the function of a new grammatical phenomenon. The study of grammar is related to the real user - life. | uk_UK |
dc.description.abstract | Серед проблем методики організація навчання граматичного матеріалу є дуже важливою. Оволодіння мовою можна уявити як послідовну зміну «проміжних граматик». Суттєво, щоб студенти розуміли функцію нового граматичного явища. Вивчення граматики пов’язане з реальним користувачем – життям. Среди проблем методики организация обучения грамматического материала очень важна. Овладения языком можно представить как последовательную смену «промежуточных грамматик». Существенно, чтобы студенты понимали функцию нового грамматического явления. Изучение грамматики связано с реальным пользователем - жизнью. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Видавництво «Молодий Вчений» | uk_UK |
dc.subject | «проміжна» граматика | uk_UK |
dc.subject | індивід | uk_UK |
dc.subject | мотивація | uk_UK |
dc.subject | «промежуточная» грамматика | uk_UK |
dc.subject | индивид | uk_UK |
dc.subject | мотивация | uk_UK |
dc.subject | "Intermediate" grammar | uk_UK |
dc.subject | individual | uk_UK |
dc.subject | motivation | uk_UK |
dc.title | Комунікативно орієнтоване викладання граматики у навчанні іноземних мов | uk_UK |
dc.title.alternative | Коммуникативно ориентированное преподавание грамматики в обучении иностранным языкам | uk_UK |
dc.title.alternative | Communicative-oriented teaching of grammar in the studying of foreign languages | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Токмань В,ВКомунікативно орієнтоване викладання граматики у навчанні іноземних мов..pdf | 126,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.