Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстік, Т. В.-
dc.contributor.authorУстик, Т. В.-
dc.contributor.authorUstik, T. V.-
dc.date.accessioned2012-11-05T10:51:08Z-
dc.date.available2012-11-05T10:51:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationУстік Т. В. Комунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/2(49). – С. 87-90.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/590-
dc.description.abstractВ статті узагальнено теоретичні основи стратегічних напрямків комунікаційної політики підприємств, розглянуто особливості стимулювання та розроблено пропозицій для удосконалення цього напрямку роботи. В статье обобщены теоретические основы стратегических направлений коммуникационной политики предприятий, рассмотрены особенности стимулирования и разработаны предложения по совершенствованию этого направления работы.ru_RU
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкоммуникацииru_RU
dc.titleКомунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємствru_RU
dc.title.alternativeКоммуникационная политика в деятельности отечественных предприятийru_RU
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
opr0144Q.tmp.pdf442,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.