Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-07-26T12:08:17Z-
dc.date.available2018-07-26T12:08:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Організація маркетингових досліджень сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Матеріали Міжнародної науково – практичної інтернет – конференції «Економічні перспективи підприємництва в Україні», (м. Ірпінь, 26-27 жовтня 2017 р.). - Ірпінь : Університет ДФС України, 2017. - у 2 ч. - Ч. 1. - С. 560-563.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5953-
dc.descriptionIt is very important to organize the selection, development and implementation of marketing research projects at agricultural enterprises, as such research is an indispensable tool for substantiating and adopting timely, effective management decisions.uk_UK
dc.description.abstractДуже важливо добре організувати вибір, розробку і реалізацію проектів маркетингових досліджень на сільськогосподарських підприємствах, оскільки такі дослідження є незамінним засобом для обґрунтування й прийняття своєчасних, ефективних управлінських рішень. Очень важно хорошо организовать выбор, разработку и реализацию проектов маркетинговых исследований на сельскохозяйственных предприятиях, поскольку такие исследования является незаменимым средством для обоснования и принятия своевременных, эффективных управленческих решений.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУніверситет ДФС Україниuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectдослідженняuk_UK
dc.subjectсільське господарствоuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectисследованияuk_UK
dc.subjectсельское хозяйствоuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectresearchuk_UK
dc.subjectagricultureuk_UK
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень сільськогосподарськими підприємствамиuk_UK
dc.title.alternativeОрганизация маркетинговых исследований сельскохозяйственными предприятиямиuk_UK
dc.title.alternativeOrganization of marketing researches by agricultural enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В.Організація маркетингових досліджень..pdf137,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.