Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗабітчук, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЗабитчук, Юлия Анатолиевна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorZabidchuk, Yulia Anatolievna-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-07-26T12:43:29Z-
dc.date.available2018-07-26T12:43:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗабітчук Ю. А. Особливості маркетингової діяльності в банку [Електронний ресурс] / Ю. А. Забітчук, О. В. Шумкова // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23-й международной научной конференции, (г. Сумы, 11-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч. 2. - С.7-8.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5956-
dc.descriptionThe growth of the competitive struggle is of paramount importance for the development of the marketing activities of banks, the creation of effective marketing units in them, the better study of the market and consumers, the development of new strategies for achieving success and maximizing profits.uk_UK
dc.description.abstractЗростання конкурентної боротьби набуває важливого значення розвиток маркетингової діяльності банків, створення в них ефективних маркетингових підрозділів, досконаліше вивчення ринку та споживачів, розробка нових стратегій досягнення успіху та здобуття максимального прибутку. Рост конкурентной борьбы приобретает важное значение развитие маркетинговой деятельности банков, создания в них эффективных маркетинговых подразделений, совершенное изучение рынка и потребителей, разработка новых стратегий достижения успеха и получения максимальной прибыли.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectбанківська послугаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectприбутокuk_UK
dc.subjectбанковская услугаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectприбыльuk_UK
dc.subjectbanking serviceuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectprofituk_UK
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності в банкуuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговой деятельности в банкеuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of marketing activity in the bankuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Забітчук Ю. А. Особливості.pdf149,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.