Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабенко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГабенко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorHabenko, Iryna-
dc.date.accessioned2018-08-06T10:33:11Z-
dc.date.available2018-08-06T10:33:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГабенко І. М. Теоретичні аспекти впровадження вищої інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку науки : матеріали наукової конференції, (м. Київ, 6-7 грудня 2017 р.). – К. : МЦНД, 2017. – Ч. 3. – С. 28-29.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6005-
dc.descriptionThe work focuses on the need to find effective ways to improve the quality of educational services for people with special educational needs by creating an inclusive educational environment. Educational provisions on inclusive education are analyzed in accordance with the current legislation. The main obstacles in obtaining higher education are identified and measures for their elimination are suggested. Recommendations are given for implementing the provisions of inclusive higher education. The importance of attracting people with special educational needs to active social life is substantiated with the aim of achieving qualitative indicators.uk_UK
dc.description.abstractВ роботі приділено увагу питанням необхідності пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами шляхом створення інклюзивного освітнього середовища. Проаналізовані освітні положення про інклюзивну освіту відповідно чинного законодавства. Визначено головні перешкоди в отриманні вищої освіти та запропоновані заходи з їх усунення. Надані рекомендації щодо реалізації положень інклюзивної вищої освіти. Обґрунтована важливість залучення осіб з особливими освітніми потребами в активне суспільне життя з метою досягнення якісних показників. В работе уделено внимание вопросам необходимости поиска эффективных путей повышения качества образовательных услуг для лиц с особыми образовательными потребностями путем создания инклюзивной образовательной среды. Проанализированы образовательные положения об инклюзивном образовании соответствии с действующим законодательством. Определены главные препятствия в получении высшего образования и предложены меры по их устранению. Даны рекомендации по реализации положений инклюзивного высшего образования. Обоснована важность привлечения лиц с особыми образовательными потребностями в активную общественную жизнь с целью достижения качественных показателей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМіжнародний центр наукових дослідженьuk_UK
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UK
dc.subjectособа з особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.subjectінклюзіяuk_UK
dc.subjectинклюзивная образовательная средаuk_UK
dc.subjectчеловек с особыми образовательными потребностямиuk_UK
dc.subjectинклюзияuk_UK
dc.subjectan inclusive educational environmentuk_UK
dc.subjecta person with special educational needsuk_UK
dc.subjectinclusionuk_UK
dc.titleТеоретичні аспекти впровадження вищої інклюзивної освітиuk_UK
dc.title.alternativeТеоретические аспекты внедрения высшего инклюзивного образованияuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical aspects of the implementation of higher inclusive educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.