Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілокопитов, В. І.-
dc.contributor.authorБелокопытов, В. И.-
dc.contributor.authorBilokopytov, V. I.-
dc.date.accessioned2018-08-06T12:21:47Z-
dc.date.available2018-08-06T12:21:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілокопитов В. І. Процес забезпечення якості вищої освіти : основні складові [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Materiły XIV międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Europejska nauka XXI powieką – 2018», (07 - 15 maja 2018 roku). - series «Pedagogiczne nauki Psychologia i socjologia». – Przemyśl : Nauka i studia, 2018. – Vol. 5. – С. 43-45.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6015-
dc.descriptionThe attention to the quality of higher education, new standards, increasing costs of educational services. Is paid all over the world. The main goals of the higher education quality assurance process are defined in the article. Famous researchers of international higher education quality trends K. Campbell and M. van der Vende identified the main factors that influenced the rapid pace of the quality assurance system development. The research of S. Bin and K. Hovde played a significant role in the study, in which the requirements for the quality assurance process are clearly characterized. A well-known British researcher Peter Williams singled out the main tools that concern the quality assurance of higher education.uk_UK
dc.description.abstractВ усьому світі зростає увага саме до якісної вищої освіти, нових стандартів, підвищення вартості освітніх послуг. У роботі визначено основні цілі процесу забезпечення якості вищої освіти. Відомі дослідники міжнародних тенденцій забезпечення якості вищої освіти К. Кемпбел і М. ван дер Венде виокремили основні фактори, що вплинули на швидкий темп розвитку системи забезпечення якості. У роботі суттєву роль відіграло дослідження С. Бін та К. Ховде, у якому чітко схарактеризовано основні вимоги до процесу забезпечення якості. А визнаний британський дослідник Пітер Вільямс виокремив основні інструменти, які стосуються забезпечення якості вищої освіти. Во всем мире растет внимание именно к качественному высшему образованию, новым стандартам, повышению стоимости образовательных услуг. В работе определены основные цели процесса обеспечения качества высшего образования. Известные исследователи международных тенденций качества высшего образования К. Кэмпбелл и М. ван дер Венде выделили основные факторы, повлиявшие на быстрый темп развития системы обеспечения качества. В работе существенную роль сыграло исследования С. Бин и К. Ховд, в котором четко охарактеризованы требования к процессу обеспечения качества. А известный британский исследователь Питер Уильямс выделил основные инструменты, которые касаются обеспечения качества высшего образования.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherNauka i studiauk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectзабезпечення якості вищої освітиuk_UK
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UK
dc.subjectвысшее образованиеuk_UK
dc.subjectобеспечение качества высшего образованияuk_UK
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.subjectquality assurance of higher educationuk_UK
dc.subjecthigher educational institutionuk_UK
dc.titleПроцес забезпечення якості вищої освіти : основні складовіuk_UK
dc.title.alternativeПроцесс обеспечения качества высшего образования : основные составныеuk_UK
dc.title.alternativeQuality Assurance Process : Main Componentsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 3_Білокопитов.pdf134,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.