Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6126
Назва: | Шляхи підвищення мотивації при вивченні англійської мови студентами СНАУ |
Інші назви: | Пути повышения мотивации при изучении английского языка студентами СНАУ Ways to improve students’ motivation while mastering the English language at SNAU |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | мотивація студенти навчання мотивация студенты обучение motivation students training |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ТОВ «Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Шляхи підвищення мотивації при вивченні англійської мови студентами СНАУ [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Молодий вчений. – 2017. – № 12 (52). – С. 448-453. |
Короткий огляд (реферат): | Подано визначення мотивації. Розглянуто основні шляхи підвищення мотивації у студентів аграрних вузів при вивченні англійської мови. Представлені різні точки зору про важливість мотивації в навчальному процесі. Розглянуто види мотивації, визначено їх взаємозв'язок з процесом навчання. Проведено аналіз письмового опитування про різні мотиви вивчення англійської мови у студентів молодших і старших курсів Сумського НАУ. Дано определение мотивации. Рассмотрены основные пути повышения мотивации у студентов аграрных вузов при изучении английского языка. Представлены различные точки зрения о важности мотивации в учебном процессе. Рассмотрены виды мотивации, определена их взаимосвязь с процессом обучения. Проведен анализ письменного опроса о различных мотивах изучения английского языка у студентов младших и старших курсов Сумского НАУ. |
Опис: | The definition of motivation is given. The main ways to improve the agrarian universities students’ motivation while studying English are considered. Different points of view on the importance of motivation in the teaching process are presented. The types of motivation are considered, their interrelation with the learning process is defined. The analysis of the written questionnaire on various motives for studying the English language among students of Sumy NAU is analyzed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6126 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_стаття_1.pdf | 613,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.