Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюсарєва, Л. В.-
dc.contributor.authorЖмайлова, О. Г.-
dc.contributor.authorСлюсарева, Л. В.-
dc.contributor.authorЖмайлова, О. Г.-
dc.contributor.authorSlusareva, L. V.-
dc.contributor.authorZhmaylova, O. G.-
dc.date.accessioned2019-03-14T13:45:54Z-
dc.date.available2019-03-14T13:45:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСлюсарєва Л. В. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарєва, О. Г. Жмайлова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 4 (71). – С. 149-154.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6366-
dc.descriptionIn the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses.uk_UK
dc.description.abstractВ статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, а також методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена маркетингового исследования, его цель, методы и этапы проведения на предприятии собственными силами; проведен анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UK
dc.subjectуправленческие решенияuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectсompetitiveuk_UK
dc.subjectmanagement solutionsuk_UK
dc.titleРоль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішеньuk_UK
dc.title.alternativeРоль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческого решенияuk_UK
dc.title.alternativeThe Role Of Marketing Research Enterprise In Management Decisionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf630,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.