Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6630
Назва: Роль регіонального маркетингу для сталого розвитку сільських територій України
Інші назви: Роль регионального маркетинга для устойчивого развития сельских территорий Украины
The role of regional marketing for sustainable development of Ukrainian rural areas
Автори: Самойленко, Т. Г.
Самойленко, Т. Г.
Samoilenko, T.
Ключові слова: регіональний маркетинг
маркетинг сільської території
бренд регіону
региональный маркетинг
маркетинг сельской местности
бренд региона
regional marketing
marketing rural areas
brand regional
Дата публікації: 2018
Видавництво: Запорізька державна інженерна академія
Бібліографічний опис: Самойленко Т. Г. Роль регіонального маркетингу для сталого розвитку сільських територій України [Електронний ресурс] / Т. Г. Самойленко // Пріоритетні напрями розвитку економіки : нові реалії та можливості в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Запоріжжя, 12 травня 2018 р.). – Запоріжжя : Запорізька державна інженерна академія, 2018. – С. 32.
Короткий огляд (реферат): В Україні, в сучасних умовах недостатньої державної підтримки села і передачі значної частини повноважень на місця, досвід Євросоюзу в області регіонального маркетингу може стати ефективним підходом для подолання системної кризи сільських територій за допомогою більш раціонального використання їх внутрішніх ресурсів і потенціалів, а також за рахунок створення сприятливого інвестиційного клімату. Найбільш перспективним у сільській місцевості є використання регіонального маркетингу в аграрному секторі. Регіональний маркетинг або маркетинг в інтересах території являє собою цілу систему створення нових і посилення наявних переваг для залучення в регіон економічних агентів, здатних підвищити добробут жителів. В Украине, в современных условиях недостаточной государственной поддержки села и передачи значительной части полномочий на места, опыт Евросоюза в области регионального маркетинга может стать эффективным подходом для преодоления системного кризиса сельских территорий с помощью более рационального использования внутренних ресурсов и потенциалов, а также за счет создания благоприятного инвестиционного климата. Наиболее перспективным в сельской местности является использование регионального маркетинга в аграрном секторе. Региональный маркетинг или маркетинг в интересах территории представляет собой целую систему создания новых и усиление имеющихся преимуществ для привлечения в регион экономических агентов, способных повысить благосостояние жителей.
Опис: In Ukraine, under the current conditions of insufficient state support of the village and the transfer of a significant part of the powers to the places, the European Union experience in the field of regional marketing can become an effective approach to overcoming the systemic crisis of rural areas by more rational use of their internal resources and potential, as well as by creating favorable investment climate. The most promising in rural areas is the use of regional marketing in the agrarian sector. Regional marketing or marketing in the interests of the territory is a whole system of creating new and increasing existing benefits for attracting to the region economic agents able to improve the well-being of residents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6630
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко Т. Г. Роль регіонального маркетингу.pdf91,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.