Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЯщенко, Марія Андріївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorЯщенко, Мария Андреевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorYaschenko, Maria-
dc.date.accessioned2019-06-05T08:01:48Z-
dc.date.available2019-06-05T08:01:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Матричні методи планування маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, М. А. Ященко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 28 квітня 2017 р.). - Полтава, 2017. - С. 109-113.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6674-
dc.descriptionUsing matrix methods alone is not sufficient, as the matrix allow us to investigate marketing of certain parties and not show the full picture, but in combination with other methods of matrix approach makes it possible to clearly see patterns in the processes occurring in the enterprise, and make the right conclusions.uk_UK
dc.description.abstractВикористання тільки матричних методів не є достатнім, так як матриці дозволяють досліджувати маркетинг з окремих сторін і не показують повної картини, але в поєднанні з іншими методами матричний підхід дає можливість наочно побачити закономірності в процесах, що відбуваються на підприємстві, і зробити правильні висновки. Использование только матричных методов не является достаточным, поскольку матрицы позволяют исследовать маркетинг с отдельных сторон и не показывают полной картины, но в соединении с другими методами матричный метод дает возможность наглядно увидеть закономерности в процессах, которые происходят на предприятии, и сделать правильные выводы.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectметоди плануванняuk_UK
dc.subjectматриці функціонального рівняuk_UK
dc.subjectметоды планированияuk_UK
dc.subjectматрицы функционального уровняuk_UK
dc.subjectplanning methodsuk_UK
dc.subjectMatrix functional leveluk_UK
dc.titleМатричні методи в плануванні маркетингової діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeМатричные методы в планировании маркетинговой деятельности предприятияuk_UK
dc.title.alternativeMatrix methods in planning marketing activities of the companyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf456,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.