Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезень, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorТерещенко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorСелезень, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorТерещенко, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorSelezen, Elena Nikolaevna-
dc.contributor.authorTereschenko, Irina Vladimirovna-
dc.date.accessioned2019-07-05T12:32:52Z-
dc.date.available2019-07-05T12:32:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСелезень О. М. Стратегія формування позитивного іміджу банку [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, І. В. Терещенко // Зовнішні та внутрішні фактори впливу на розвиток міжнародних економічних відносин : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Львів, 27 квітня 2019 р.). – Львів : ГО «Львівська економічна фундація», 2019. - С. 75-77uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6859-
dc.descriptionThe article discusses possible ways to improve the image of a commercial bank. Creating an image is the result of a thorough work of professionals in the field of marketing, design, psychology, linguistics and advertising, PR-specialists.uk_UK
dc.description.abstractВ статті обговорюються можливі шляхи покращення іміджу комерційного банку. Створення іміджу – результат ґрунтовної роботи професіоналів у галузі маркетингу, дизайну, психології, лінгвістики і реклами, PR-фахівців. В статье обсуждаются возможные пути улучшения имиджа коммерческого банка. Создание имиджа - результат основательной работы профессионалов в области маркетинга, дизайна, психологии, лингвистики и рекламы, PR-специалистов.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГО «Львівська економічна фундація»uk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectбанківський продуктuk_UK
dc.subjectклієнтuk_UK
dc.subjectимиджuk_UK
dc.subjectбанковский продуктuk_UK
dc.subjectклиентuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectbank productuk_UK
dc.subjectclientuk_UK
dc.titleСтратегія формування позитивного іміджу банкуuk_UK
dc.title.alternativeСтратегия формирования позитивного имиджа банкаuk_UK
dc.title.alternativeStrategy for forming a positive image of the bankuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СелезеньО.М. Стратегія формування.pdf349,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.