Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorШумкова, Виктория Игоревна-
dc.contributor.authorShumkova, Victoria Igorivna-
dc.date.accessioned2019-07-09T09:55:37Z-
dc.date.available2019-07-09T09:55:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШумкова В. І. Використання матричних методів для удосконалення стратегічних напрямків маркетингової діяльності в комерційних банках [Електронний ресурс] / В. І. Шумкова // Інфраструктура ринку. – 2018. - №21. – С. 292 – 298. - Режим доступу : http://market-infr.od.ua/uk/21-2018 - Заголовок з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6872-
dc.descriptionThe article has outlined a list of matrix methods that can be used to improve the marketing activities of commercial banks. The author has studied the necessity of using marketing strategies. The author has identified a number of requirements that apply to the bank when it chooses a marketing strategy. The author has researched and systematized the main features of drafting a strategic balance. It has been proved that the tools for strategic analysis and strategic balance should be used in complex.uk_UK
dc.description.abstractУ статті виділено перелік матричних методів, які можна використати для удосконалення маркетингової діяльності комерційних банків. Автором досліджено питання необхідності використання маркетингових стратегій. Визначено ряд вимог, що ставляться перед банком під час вибору маркетингової стратегії. Автором досліджено та систематизовано головні особливості складання стратегічного балансу. Доведено, що інструментарій для проведення стратегічного аналізу та складання стратегічного балансу необхідно використовувати у комплексі.В статье выделен перечень матричных методов, которые можно использовать для совершенствования маркетинговой деятельности коммерческих банков. Автором исследован вопрос необходимости использования маркетинговых стратегий. Определен ряд требований, которые ставятся перед банком при выборе маркетинговой стратегии. Автором исследованы и систематизированы основные особенности составления стратегического баланса. Доказано, что инструментарий для проведения стратегического анализа и составления стратегического баланса необходимо использовать в комплексе.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectбанкuk_UK
dc.subjectбанківські послугиuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectбанкuk_UK
dc.subjectбанковские услугиuk_UK
dc.subjectстратегияuk_UK
dc.subjectbankuk_UK
dc.subjectbanking servicesuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.titleВикористання матричних методів для удосконалення стратегічних напрямків маркетингової діяльності в комерційних банкахuk_UK
dc.title.alternativeИспользование матричных методов для усовершенствования стратегических направлений маркетинговой деятельности в комерческих банкахuk_UK
dc.title.alternativeUse of matrix methods for improving strategic directions of marketing activities in commercial banksuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова В.І. Використання матричних методів.pdf998,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.