Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6874
Назва: Рush and pull strategies in international agricultural marketing
Інші назви: Стратегії тягни та штовхай в міжнародному аграрному маркетингу
Стратегии тяни и толкай в международном аграрном маркетинге
Автори: Shumkova, Viktoriia Igorivna
Шумкова, Вікторія Ігорівна
Шумкова, Виктория Игоревна
Ключові слова: international agricultural marketing
push strategy
pull strategy
міжнародний аграрний маркетинг
стратегія штовхай
стратегія тягни
международный аграрный маркетинг
стратегия толкай
стратегия тяни
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Shumkova Viktoriia. Рush and pull strategies in international agricultural marketing [Electronic resource] / Viktoriia Shumkova // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів СНАУ, ( м. Суми, 17-19 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. - В 3 т. - Т.1. - С. 534
Короткий огляд (реферат): Marketing is about identifying and meeting human and social needs. As an independent direction of modern marketing, agricultural marketing acts as a process of organizing and managing the production of agricultural products, raw materials, and foodstuffs to meet the needs of individual citizens, the industrial sector and the whole of society. Promotion is an important part of any international marketing strategy. You can have the best product or service out there, but unless you promote it successfully, no one will know about it. There are three basic types of promotional strategies – a push strategy, a pull strategy or a combination of the two. Маркетинг - це виявлення та задоволення людських і соціальних потреб. Як самостійний напрямок сучасного маркетингу, аграрний маркетинг виступає як процес організації та управління виробництвом сільськогосподарської продукції, сировини та продуктів харчування для задоволення потреб окремих громадян, промисловості та всього суспільства. Просування є важливою частиною будь-якої міжнародної маркетингової стратегії. Ви можете мати кращий продукт або послугу там, але якщо ви не просуваєте його успішно, ніхто не буде знати про це. Існують три основні типи рекламних стратегій: стратегія «штовхай», стратегія «тягни» або комбінація цих двох.
Опис: Маркетинг - это выявление и удовлетворение человеческих и социальных потребностей. В качестве самостоятельного направления современного маркетинга сельскохозяйственный маркетинг выступает в качестве процесса организации и управления производством сельскохозяйственной продукции, сырья и продуктов питания для удовлетворения потребностей отдельных граждан, промышленного сектора и всего общества. Продвижение является важной частью любой международной маркетинговой стратегии. У вас может быть лучший продукт или услуга, но если вы не продвинете его успешно, никто не узнает об этом. Существует три основных типа рекламных стратегий - стратегия толкай, стратегия тяни или их комбинация.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6874
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shumkova Viktoriia. Рush and pull strategies .pdf98,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.