Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6884
Назва: Особливості проведення маркетингових досліджень на ринку цінних паперів України
Інші назви: Особенности проведения маркетинговых исследований на рынке ценных бумаг Украины
Features of conducting market research in the securities market of Ukraine
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: маркетингове дослідження
ринок
цінні папери
маркетинговое исследование
рынок
ценные бумаги
market research
market
securities
Дата публікації: 2018
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Особливості проведення маркетингових досліджень на ринку цінних паперів України [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // III International Scientific Conference Innovative Potential of Socio-Economic Systems : the Challenges of the Global World : Conference Proceedings, (Lisbon, December 28th, 2018). - Lisbon, Portugal : Baltija Publishing, 2018. - Р. 96-97.
Короткий огляд (реферат): Одним з основних механізмів, який формує успішне функціонування ринку цінних паперів є маркетинговий механізм та механізм маркетингових досліджень. Одним из основных механизмов, который формирует успешное функционирование рынка ценных бумаг, является маркетинговый механизм и механизм маркетинговых исследований.
Опис: One of the main mechanisms that form the successful functioning of the securities market is the marketing mechanism and the mechanism of marketing research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6884
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В. Особливості проведення.pdf253,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.