Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипоренко, В. В.-
dc.contributor.authorСитник, В. М.-
dc.contributor.authorНечипоренко, В. В.-
dc.contributor.authorСытник, В. М.-
dc.contributor.authorNechyporenko, V. V.-
dc.contributor.authorSytnik, V. M.-
dc.date.accessioned2019-07-17T12:36:51Z-
dc.date.available2019-07-17T12:36:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНечипоренко В. В. Формування оптимального товарного асортименту на підприємствах торгівлі [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко, В. М. Ситник // Маркетингове забезпечення продуктового ринку: збірник тез ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Полтава, 16 квітня 2019 р.). – Полтава : ПДАА, 2019. - С. 93uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6913-
dc.descriptionThe article considers the optimization of the structure of the product range. The factors influencing the formation of the optimal structure of the assortment are determined. The algorithm of formation of optimal structure of the product range is indicated.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення оптимізації структури товарного асортименту. Визначено фактори, що впливають на формування оптимальної структури асортименту. Зазначено алгоритм формування оптимальної структури товарного асортименту. В статье рассмотрено значение оптимизации структуры товарного ассортимента. Определены факторы, влияющие на формирование оптимальной структуры ассортимента. Указано алгоритм формирования оптимальной структуры товарного ассортимента.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПДААuk_UK
dc.subjectоптимізація структури товарного асортиментуuk_UK
dc.subjectфактори впливу на товарний асортиментuk_UK
dc.subjectалгоритм формування оптимальної структури товарного асортиментуuk_UK
dc.subjectоптимизация структуры товарного ассортиментаuk_UK
dc.subjectфакторы влияния на товарный ассортиментuk_UK
dc.subjectалгоритм формирования оптимальной структуры товарного ассортиментаuk_UK
dc.subjectoptimization of the structure of the product rangeuk_UK
dc.subjectfactors of influence on the product rangeuk_UK
dc.subjectalgorithm for the formation of the optimal structure of the product rangeuk_UK
dc.titleФормування оптимального товарного асортименту на підприємствах торгівліuk_UK
dc.title.alternativeФормирование оптимального товарного ассортимента на предприятиях торговлиuk_UK
dc.title.alternativeFormation of optimal product range at trade enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечипоренко В. В. Формування.pdf90,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.