Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипоренко, В. В.-
dc.contributor.authorКарпенко, Н. М.-
dc.contributor.authorНечипоренко, В. В.-
dc.contributor.authorКарпенко, Н. М.-
dc.contributor.authorNechyporenko, V. V.-
dc.contributor.authorKarpenko, N. M.-
dc.date.accessioned2019-07-18T06:25:10Z-
dc.date.available2019-07-18T06:25:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНечипоренко В. В. Маркетингове управління товарним асортиментом аптек [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко, Н. М. Карпенко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Полтава, 16 квітня 2019 р.). – Полтава : ПДАА, 2019. – С. 91uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6916-
dc.descriptionThe article considers the components of the pharmacy range and components of the assortment groups of goods, as well as the stages of management of the product range. Marketing management assortment is important, since it allows pharmacies to survive in conditions of strict competition, and also contributes to the most complete satisfaction of demand in the products of the pharmacy assortment.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто складові аптечного асортименту та складові асортиментних груп товарів, а також етапи управління товарним асортиментом. Маркетингове управління асортиментом має важливе значення, оскільки дозволяє аптекам вижити в умовах жорсткої конкуренції, а також сприяє найбільш повному задоволенню попиту в товарах аптечного асортименту. В статье рассмотрены составляющие аптечного ассортимента и составляющие ассортиментных групп товаров, а также этапы управления товарным ассортиментом. Маркетинговое управление ассортиментом имеет важное значение, поскольку позволяет аптекам выжить в условиях жесткой конкуренции, а также способствует наиболее полному удовлетворению спроса в товарах аптечного ассортимента.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПДААuk_UK
dc.subjectаптечний асортиментuk_UK
dc.subjectуправління асортиментомuk_UK
dc.subjectвиди асортиментних групuk_UK
dc.subjectаптечный ассортиментuk_UK
dc.subjectуправление ассортиментомuk_UK
dc.subjectвиды ассортиментных группuk_UK
dc.subjectpharmacy assortmentuk_UK
dc.subjectassortment managementuk_UK
dc.subjecttypes of assortment groupsuk_UK
dc.titleМаркетингове управління товарним асортиментом аптекuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговое управление товарным ассортиментом аптекuk_UK
dc.title.alternativeMarketing management of commodity assortment of pharmaciesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечипоренко В. В. Маркетингове управління.pdf278,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.