Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинявіна, Валентина Дмитріївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorСинявина, Валентина Дмитриевна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorSinyavinа, Valentina-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2019-07-24T07:34:32Z-
dc.date.available2019-07-24T07:34:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСинявіна В. Д. Формування комплексу маркетингових дій антикризового характеру для торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / В. Д. Синявіна, В. А. Муштай // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 24 – ої міжнародної науково – практичної конференції, (Суми, Одеса, 10 -15 вересня 2018 р.). - Суми, Одеса : СНАУ, 2018. - Ч. 2. - С.158-160.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6949-
dc.descriptionThe basic basis of marketing strategic management of commercial activities of trading enterprises in a crisis must be the marketing toolkit. Its use will allow the trading company not only to identify weaknesses in marketing and business management, but also to provide opportunities for growing marketing potential and maximizing its use in crisis litigations and, subsequently, in improving the efficiency of managing commercial activities in the market.uk_UK
dc.description.abstractБазовим підгрунтям маркетингового стратегічного управління комерційною діяльністю торгівельних підприємств в умовах кризи повинен виступати маркетинговий інструментарій. Його використання дозволить торгівельному підприємству не тільки виявити слабкі сторони управління маркетинговою та комерційною діяльністю, але й забезпечити можливості росту маркетингового потенціалу та максимального його використання в кризових умавах та в подальшому у процесі підвищення ефективності управління комерційною діяльністю на ринку. Базовым основанием маркетингового стратегического управления коммерческой деятельностью торговых предприятий в условиях кризиса должен выступать маркетинговый инструментарий. Его использование позволит торговом предприятию не только выявить слабые стороны управления маркетинговой и коммерческой деятельностью, но и обеспечить возможности роста маркетингового потенциала и максимального его использования в кризисных умавах и в дальнейшем в процессе повышения эффективности управления коммерческой деятельностью на рынке.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UK
dc.subjectмісія підприємстваuk_UK
dc.subjectтактичні ціліuk_UK
dc.subjectстратегическое планированиеuk_UK
dc.subjectмиссия предприятияuk_UK
dc.subjectтактические целиuk_UK
dc.subjectstrategic planninguk_UK
dc.subjectenterprise missionuk_UK
dc.subjecttactical objectives and strategic goalsuk_UK
dc.titleФормування комплексу маркетингових дій антикризового характеру для торгівельних підприємствuk_UK
dc.title.alternativeФормирование комплекса маркетинговых действий антикризового характера для торговых предприятийuk_UK
dc.title.alternativeForming the complex of marketing actions of anti-crisis character for trading enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Синявіна В. Д. Формування комплексу.pdf377,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.