Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанько, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorБлюмська, Ксенія-
dc.contributor.authorДанько, Юрий Иванович-
dc.contributor.authorБлюмская, Ксения-
dc.contributor.authorDanko, Yurii Ivanovych-
dc.contributor.authorBlyumska, Kseniya-
dc.date.accessioned2012-12-12T11:37:48Z-
dc.date.available2012-12-12T11:37:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДанько Ю. І. Об'єктивні передумови переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПК [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько, К. Блюмська // Вісник Львівського національного аграрного ун-ту : наук. журнал. – Сер. «Економіка АПК» / Львівський НАУ. - Львів, 2012. - № 19 (1).uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/700-
dc.descriptionThe article explored some theoretical and practical position of the transition to the concept of innovative marketing in agricultural enterprises. Based on analysis of best practices found that the introduction of innovations in marketing activities allows the farms to position itself in the market of agro-food products. Found that most businesses today are in the initial stages of marketing, and therefore can not be sufficiently competitive.uk_UK
dc.description.abstractДосліджено окремі теоретичні і практичні положення переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПК. На основі аналізу передового досвіду встановлено, що саме впровадження інновацій у маркетингову діяльність дає змогу підприємствам АПК позиціонувати себе на ринку агропродовольчої продукції. Виявлено, що більшість підприємств на сьогодні перебувають на початкових стадіях розвитку маркетингу, а відповідно, недостатньо конкурентоспроможні. Исследованы отдельные теоретические и практические положения перехода к концепции инновационного маркетинга в предприятиях АПК. На основе анализа передового опыта установлено, что именно внедрение инноваций в маркетинговую деятельность позволяет предприятиям АПК позиционировать себя на рынке агропродовольственной продукции. Выявлено, что большинство предприятий на сегодняшний день находятся на начальных стадиях развития маркетинга, а соответственно, не способны быть достаточно конкурентоспособными.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛьвівський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectконцепціїuk_UK
dc.subjectаграрний ринокuk_UK
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UK
dc.subjectконцепцииuk_UK
dc.subjectаграрный рынокuk_UK
dc.subjectинновационный маркетингuk_UK
dc.subjectconceptuk_UK
dc.subjectagrarian marketuk_UK
dc.subjectinnovative marketinguk_UK
dc.titleОб'єктивні передумови переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПКuk_UK
dc.title.alternativeОбъективные предпосылки перехода к концепции инновационного маркетинга в предприятиях АПКuk_UK
dc.title.alternativeObjective conditions of transition to the concept of innovative marketing in the farmsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf298,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.