Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Токмань, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Токмань, Виктория Викторовна | - |
dc.contributor.author | Tokman, Viktoriia | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T07:25:20Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T07:25:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Токмань В. В. Формування і розвиток комунікативної культури студентів у навчанні іноземних мов [Електронний ресурс] / В. В. Токмань // Новини сучасної науки : ХХXІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція, (м. Вінниця, 03 червня 2019 р.). – Вінниця, 2019. – Ч. 4. – С. 62-66. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7098 | - |
dc.description | The main purpose of teaching a foreign language is the formation and development of a communicative culture of students, training in the practical possession of a foreign language. Among the problems of the methodology is the organization of training grammar material. Language proficiency can be imagined as a consistent change in "intermediate grammar". The study of grammar is associated with a real user - life. | uk_UK |
dc.description.abstract | Основною метою навчання іноземної мови є формування і розвиток комунікативної культури студентів, навчання практичному володінню іноземною мовою. Серед проблем методики є організація навчання граматичного матеріалу. Оволодіння мовою можна уявити як послідовну зміну «проміжних граматик». Вивчення граматики пов’язане з реальним користувачем – життям. Основной целью обучения иностранному языку является формирование и развитие коммуникативной культуры студентов, обучение практическому владению иностранным языком. Среди проблем методики есть организация обучения грамматического материала. Овладения языком можно представить как последовательную смену «промежуточных грамматик». Изучение грамматики связано с реальным пользователем - жизнью. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | індивід | uk_UK |
dc.subject | мотивація | uk_UK |
dc.subject | граматична структура | uk_UK |
dc.subject | индивид | uk_UK |
dc.subject | мотивация | uk_UK |
dc.subject | грамматическая структура | uk_UK |
dc.subject | individual | uk_UK |
dc.subject | motivation | uk_UK |
dc.subject | grammatical structure | uk_UK |
dc.title | Формування і розвиток комунікативної культури студентів у навчанні іноземних мов | uk_UK |
dc.title.alternative | Формирование и развитие коммуникативной культуры студентов в обучении иностранным языкам | uk_UK |
dc.title.alternative | Formation and development of the communicative culture of students in the teaching of foreign languages | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 281,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.