Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7148
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крекотень, Олена Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Крекотень, Елена Валентиновна | - |
dc.contributor.author | Krekoten, Olena Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T12:46:36Z | - |
dc.date.available | 2019-10-16T12:46:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Крекотень О. В. Варіативність інноваційних підходів до викладання іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 17-20 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – С. 129. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7148 | - |
dc.description | The paper deals with the difference between the innovative activities in the classroom and the traditional ones. Innovative methods are based on the student's key role, the main aim in learning is cooperation, and the instructor should teach students to acquire knowledge and develop their communicative competence. These methods are effective means of motivating students to study foreign languages. | uk_UK |
dc.description.abstract | У доповіді мова йде про різницю між традиційним та інноваційним підходом до викладання іноземних мов. Інноваційні підходи базуються на ключовій ролі студента, головній меті – співробітництві, а викладач має навчити студента отримувати знання та козвивати комунікативну компетенцію. Ці методи є ефективним засобом мотивації студента до вивчення іноземної мови. В докладе речь идет о различиях между традиционным и инновационным подходом к изучению иностранных языков. Инновационные подходы базируются на ключевой роли студента и главной цели – сотрудничестве, а преподаватель должен научить студента получать знания и развивать коммуникативную компетенцию. Эти методы есть эффективным средством мотивации студентов к изучению иностранного языка. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | СНАУ | uk_UK |
dc.subject | іноземна мова | uk_UK |
dc.subject | інноваційний підхід | uk_UK |
dc.subject | спілкування | uk_UK |
dc.subject | иностранный язык | uk_UK |
dc.subject | инновационный подход | uk_UK |
dc.subject | общение | uk_UK |
dc.subject | foreign language | uk_UK |
dc.subject | innovative approach | uk_UK |
dc.subject | communication | uk_UK |
dc.title | Варіативність інноваційних підходів до викладання іноземної мови | uk_UK |
dc.title.alternative | Вариативность инновационных подходов к преподаванию иностранного языка | uk_UK |
dc.title.alternative | Variability of Innovative Approach in Teaching Foreign Language | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Варіативність інноваційних підходів до викладання іноземної мови..PDF | 177,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.