Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorКрекотень, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.contributor.authorBaidak, Liudmyla Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-02-05T13:23:20Z-
dc.date.available2020-02-05T13:23:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКрекотень О. В. Технологія використання рекламних текстів на занятті з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень, Л. І. Байдак // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : зб. наук. праць. - Переяслав-Хмельницький, 2019. - Вип. 47. - С. 136-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7321-
dc.descriptionThe article discusses the features of the modern French advertising text and defines the technologies for working with it in a professional foreign language class at non-linguistic higher educational institutions. The specificity of working with advertising text is demonstrated, the materials of existing research are analyzed, the specifics of the French advertising text are determined in comparison with other authentic materials, and the technology for working with them in the classroom with technological students is proposed.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості сучасного французького рекламного тексту та визначені технології роботи з ним на занятті з іноземної мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних вищих навчальних закладах. Продемонстровано специфіку роботи з рекламним текстом, проаналізовано матеріали існуючих досліджень, визначено особливості французького рекламного тексту в порівнянні з іншими автентичними матеріалами, запропоновано технологію роботи з ними на занятті зі студентами технологічного напрямку. В статье рассматриваются особенности современного французского рекламного текста и определены технологии работы с ним во время занятий по иностранному языку профессиональной направленности в нелингвистических высших учебных заведениях. Продемонстрирована специфика работы с рекламным текстом, проанализированы материалы существующих исследований, определены особенности французского рекламного текста по сравнению с другими аутентичными материалами, предложена технология работы с ними на занятиях со студентами технологического направления.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.subjectрекламный текстuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.subjectadvertising textuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectsloganuk_UA
dc.titleТехнологія використання рекламних текстів на занятті з іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeТехнология использования рекламных текстов на занятиях по иностранному языкуuk_UA
dc.title.alternativeTechnology of Applying Advertising Texts in a Foreign Language Classuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.