Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2020-02-06T14:29:37Z-
dc.date.available2020-02-06T14:29:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Використання інноваційних технологій у навчанні майбутніх аграріїв [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // VII Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми вищої професіональної освіти». – Київ, 2019. – подано до друку.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7335-
dc.descriptionThe formation of a knowledge society and the transition to an information society presupposes a qualitative modernization of education, first of all, the introduction of new innovative learning tools. An example is the Sumy National Agrarian University, which provides opportunities to study both stationary and remotely. The establishment of a distance learning center based on the University, in accordance with the "Provision on Distance Learning", provides opportunities for all those wishing to study within an open education with the use of innovative ICTs and open educational resources.uk_UA
dc.description.abstractФормування суспільства знань і перехід до інформаційного суспільства передбачає якісну модернізацію освітньої галузі, передусім упровадження нових інноваційних засобів навчання. Прикладом може послужити Сумський національний аграрний університет, який надає можливості навчатися як стаціонарно так і дистанційно. Створення на базі університету центру дистанційного навчання, відповідно до «Положення про дистанційне навчання», надає можливості усім бажаючим навчатися в межах відкритої освіти з використанням інноваційних ІКТ та відкритих освітніх ресурсів. Формирование общества знаний и переход к информационному обществу предполагает качественную модернизацию образования, прежде всего внедрение новых инновационных средств обучения. Примером может послужить Сумской национальный аграрный университет, который предоставляет возможности учиться как стационарно так и дистанционно. Создание на базе университета центра дистанционного обучения, в соответствии с «Положением о дистанционном обучении», предоставляет возможности всем желающим учиться в пределах открытого образования с использованием инновационных ИКТ и открытых образовательных ресурсов.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНУ «ЧК» імені Т.Г. Шевченкаuk_UA
dc.subjectвідкриті освітні засобиuk_UA
dc.subjectвідкрите навчанняuk_UA
dc.subjectресурси масової інформаціїuk_UA
dc.subjectоткрытые образовательные средстваuk_UA
dc.subjectоткрытое обучениеuk_UA
dc.subjectресурсы массовой информацииuk_UA
dc.subjectopen educational facilitiesuk_UA
dc.subjectopen learninguk_UA
dc.subjectmedia resourcesuk_UA
dc.titleВикористання інноваційних технологій у навчанні майбутніх аграріївuk_UA
dc.title.alternativeИспользование инновационных технологий в обучении будущих аграриевuk_UA
dc.title.alternativeUse of innovative technologies in the training of future agrariansuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна_Тези 2.pdf127,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.