Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.date.accessioned2020-02-07T10:40:31Z-
dc.date.available2020-02-07T10:40:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationHubina O. Yu. Professional and pedagogical aspect of developing open education in the field of future specialists’ training at British universities [Electronic resource] / O. Yu. Hubina // Порівняльна професійна педагогіка. – Хмельницький : Хмельницький національний університет, 2019. – Т. 9, Вип. 1. – С. 53-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7337-
dc.descriptionВ статье представлены результаты исследования профессионально-педагогического аспекта развития открытого образования в высших учебных заведениях Великобритании. Установлено, что в результате информатизации общества возникают новые требования к подготовке будущих специалистов. Решение требований означает создание улучшенной открытой (компьютерной) среды с использованием современных компьютерных средств учебных заведений, лабораторий, библиотек; обновление методического обеспечения, педагогических технологий и содержания дистанционного и электронного обучения на основе использования ИКТ.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the results of the study of the professional-pedagogical aspect of the development of open education in higher education institutions in the UK. It is established that as a result of informatization of society, new requirements for the training of future specialists arise. Solving requirements means to create an improved open (computer-based) environment with advanced computer facilities of educational institutions, laboratories, libraries; updating methodological support, pedagogical technologies and the content of distance and e-learning based on the use of ICT. У статті представлені результати дослідження професійно-педагогічного аспекту розвитку відкритої освіти у вищих навчальних закладах Великобританії. Встановлено, що в результаті інформатизації суспільства виникають нові вимоги до підготовки майбутніх фахівців. Розв'язання вимог означає створення поліпшеного відкритого (комп'ютерного) середовища з використанням сучасних комп'ютерних засобів навчальних закладів, лабораторій, бібліотек; оновлення методологічної підтримки, педагогічних технологій та змісту дистанційного та електронного навчання на основі використання ІКТ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectоpen educationuk_UA
dc.subjectprofessional-pedagogical aspectuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectвідкрита освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічний аспектuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UA
dc.subjectпрофессионально-педагогический аспектuk_UA
dc.subjectинновационные технологииuk_UA
dc.titleProfessional-pedagogical aspect of development of open education in the field of future specialists training in British Universitiesuk_UA
dc.title.alternativeПрофесійно-педагогічний аспект розвитку відповідальної освіти в області навчання майбутніх спеціалістів в Британських університетахuk_UA
dc.title.alternativeПрофессионально-педагогический аспект развития открытого образования в области подготовки будущих специалистов в Британских университетахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 11 Губіна О.Ю..pdf182,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.