Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсьмук, Н. Г.-
dc.contributor.authorШвець, О. Г.-
dc.contributor.authorОсьмук, Н. Г.-
dc.contributor.authorШвец, О. Г.-
dc.contributor.authorOsmuk, N. G.-
dc.contributor.authorShvets, O.-
dc.date.accessioned2020-02-11T10:54:31Z-
dc.date.available2020-02-11T10:54:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсьмук Н. Г. Методичні основи використання тестів у світлі компетентісного підходу [Електронний ресурс] / Н. Г. Осьмук, О. Г. Швець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наук. пр. / редкол. - Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018. - Вип. 52. - С. 367-371uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7362-
dc.descriptionContemporary higher education modernization is caused by the needs of taking into account competence approach that focuses attention on the corresponding methodological facilities of education. On the basis of authors’ experience the article deals with the problem of forming general competences of the first (Bachelor’s) degree with tests in higher education. It is emphasized that in contemporary mass IT usage tests have a considerable potential as the way of getting and transmitting of knowledge not only in the possibilities of the automatic procedure control, analyzing of papers and saving the information but also guaranteeing the fairness of control, stimulating the motivation to learning, contributing to the formation of definite competences. On the basis of European and national approaches analysis which are reflected in the National qualification framework and in the Project «Tuning of educational structures» to form a competent specialist, the necessity of getting general and professional competences are defined. Special attention is paid to the characteristic of general competences that are the set of instrumental, interpersonal and system competences. The possibility of using tests as learning means of in the period of forming general competences are highlighted. The examples of using tests in the process of forming varies cognitive skills (synthesis and analysis, abstraction and generalization, induction and deduction and analogy) are presented. Methodological foundations of using tests such as appropriateness, succession, regularity, systematic one are defined. The prospects of using tests to form instrumental competences are described.uk_UA
dc.description.abstractМодернізація вищої освіти в сучасних умовах обумовлюється потребами врахування вимог компетентісного підходу, що посилює увагу до відповідного методичного забезпечення освітнього процесу. В статті на основі авторського досвіду розглянуто проблеми формування у вищій школі загальних компетенцій першого (бакалаврського) рівня за допомогою тестування. В сучасних умовах масового використання інформаційних технологій тести як інструмент пізнання і передачі знань, мають, значний потенціал не тільки в можливостях автоматичної процедури контролю, обробки робіт і зберігання інформації, але й забезпеченні об’єктивності контролю, стимулювання мотивації до навчання, сприянні формуванню певних компетенцій. На основі аналізу європейських та вітчизняних підходів, що відображені в Національній рамці кваліфікацій та в Проєкті «Tuning of educational structures» («Налаштування освітніх структур») щодо формування компетентного фахівця визначена необхідність набуття загальних і спеціальних (фахових) компетенцій. Особливу увагу приділено характеристиці загальних компетенцій, що представляють собою оволодіння сукупністю інструментальних, міжособистісних і системних компетенцій. Наголошено на можливості використання тестів як освітнього навчального засобу під час формування загальних компетенцій. Подано приклади використання тестів у процесі формування різновидів когнітивних умінь (аналізу і синтезу, абстрагування й узагальнення, індукції і дедукції та аналогії). Визначено такі методичні засади використання тестів як доцільність, послідовність, регулярність, системність. Окреслено перспективи використання тестів для формування інструментальних компетенцій. Модернизация высшего образования в современных условиях определяется потребностями учета требований компетентностного подхода, усиливает внимание к соответствующему методическому обеспечению образовательного процесса. В статье на основе авторского опыта рассмотрены проблемы формирования в высшей школе общих компетенций первого (бакалаврского) уровня с помощью тестирования. В современных условиях массового использования информационных технологий тесты как инструмент познания и передачи знаний, имеют, значительный потенциал не только в возможностях автоматической процедуры контроля, обработки работ и хранения информации, но и в обеспечении объективности контроля, стимулирования мотивации к обучению, содействии формированию определенных компетенций. На основе анализа европейских и отечественных подходов, которые отражены в Национальной рамке квалификаций и в проекте «Tuning of educational structures» («Настройка образовательных структур») по формированию компетентного специалиста определена необходимость приобретения общих и специальных (профессиональных) компетенций. Особое внимание уделено характеристике общих компетенций, представляющих собой овладение совокупностью инструментальных, межличностных и системных компетенций. Отмечено возможности использования тестов как образовательного учебного средства при формировании общих компетенций. Приведены примеры использования тестов в процессе формирования разновидностей когнитивных умений (анализа и синтеза, абстрагирования и обобщения, индукции и дедукции и аналогии). Определены такие методические основы использования тестов как целесообразность, последовательность, регулярность, системность. Обозначены перспективы использования тестов для формирования инструментальных компетенций.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТОВ фірма «Планер»uk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectпідготовка бакалаврівuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectподготовка бакалавровuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjecttraining of bachelorsuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleМетодичні основи використання тестів у світлі компетентісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeМетодические основы приметения тестов в контексте компетентностного подходаuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of using tests in terms of competence approachuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осьмук Н. Г. Методичні основи.pdf244,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.