Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, С. В.-
dc.contributor.authorМарченко, Т. А.-
dc.contributor.authorМарченко, С. В.-
dc.contributor.authorМарченко, Т. А.-
dc.contributor.authorMarchenko, S. V.-
dc.contributor.authorMarchenko, Т. А.-
dc.date.accessioned2020-02-12T13:43:57Z-
dc.date.available2020-02-12T13:43:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМарченко С. В. Методика перевірки знань студентів [Електронний ресурс] / С. В. Марченко, Т. А. Марченко // Materials of the XIII International Scientific and Practical Conference Fundamental and Applied Science – 2018, (October 30 - November 7, 2018). - Sheffield : Science and Education Ltd, 2018. - Volume 7. - Pedagogical sciences. - P. 66-68uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7389-
dc.descriptionThe current state of teaching subjects in higher education institutions of the I-IV levels of accreditation requires the professorial teaching staff to possess such methods and methods of checking knowledge that would enable them to objectively, quickly and consistently check the practical and theoretical knowledge acquired by the student. This process is constantly complicated by the transfer of the vector of the classroom teaching to the independent study of the students of the educational material. If a school teacher has enough time to use different methods of checking knowledge, then the teacher of the university has a limit (it is caused by reducing of the curriculum).uk_UA
dc.description.abstractСучасний стан викладання дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІV рівнів акредитації вимагає від професорсько-викладацького складу володіння такими прийомами та методиками перевірки знань, які б дозволяли об’єктивно, швидко та послідовно перевіряти засвоєні студентом практичні та теоретичні знання та навички. Цей процес постійно ускладнюється переносом вектора аудиторного навчання до самостійного вивчення студентами навчального матеріалу. Якщо шкільний вчитель має достатньо аудиторного часу для застосування різних методів перевірки знань, то викладач університету має обмеження (чому сприяє у рази зменшене аудиторне навантаження). Современное состояние преподавания дисциплин в высших учебных заведениях I-IV уровней аккредитации требует от профессорско-преподавательского состава владения такими приемами и методиками проверки знаний, позволяющих объективно, быстро и последовательно проверять усвоенные студентом практические и теоретические знания и навыки. Этот процесс постоянно усложняется переносом вектора аудиторного обучения к самостоятельному изучению студентами учебного материала. Если школьный учитель имеет достаточно аудиторного времени для применения различных методов проверки знаний, то преподаватель университета имеет ограничения (чему способствует в разы уменьшено аудиторная нагрузка).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScience and Education Ltduk_UA
dc.subjectтестовий контрольuk_UA
dc.subjectтехнічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectрівень викладанняuk_UA
dc.subjectтестовый контрольuk_UA
dc.subjectтехническое обеспечениеuk_UA
dc.subjectуровень преподаванияuk_UA
dc.subjecttest controluk_UA
dc.subjecttechnical supportuk_UA
dc.subjectlevel of teachinguk_UA
dc.titleМетодика перевірки знань студентівuk_UA
dc.title.alternativeМетодика проверки знаний студентовuk_UA
dc.title.alternativeMethodology for Students' Knowledge Checkinguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко С. В. Методика перевірки.pdf305,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.