Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорозенець, Н. С.-
dc.contributor.authorБорозенец, Н. С.-
dc.contributor.authorBorozenets, N. S.-
dc.date.accessioned2020-02-19T12:58:25Z-
dc.date.available2020-02-19T12:58:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБорозенець Н. С. Методологічні підходи формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Проблеми освіти. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – Вип. 88, Ч. 1. – С. 54-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7448-
dc.descriptionThe article is devoted to the definition of scientifically grounded methodological approaches to the formulation of the content, forms, methods and means of forming the research competence of bachelors of agricultural sciences in the process of teaching academic disciplines of the mathematical cycle. Taking into account the peculiarities of this process, a set of basic approaches has been defined, namely, competence-based, active, professional-personal, integrative. It is proved that the proposed methodological approaches are harmoniously combined into a coherent whole, which determine innovative changes in the formation of the content of the mathematical and professional training of future agricultural specialists.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню науково обґрунтованих методологічних підходів до формулювання змісту, форм, методів і засобів формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук у процесі викладання навчальних дисциплін математичного циклу. Враховуючи особливості цього процесу, визначено комплекс основних підходів, а саме компетентнісного, діяльніснісного, професійно-особистісного, інтегративного. Доведено, що запропоновані методологічні підходи гармонійно поєднуються в єдине ціле, що обумовлює інноваційні зміни у формуванні змісту математичної та професійної підготовки майбутніх фахівців-аграріїв. Статья посвящена определению научно обоснованных методологических подходов к формулировке содержания, форм, методов и средств формирования исследовательской компетентности бакалавров аграрных наук в процессе преподавания учебных дисциплин математического цикла. Учитывая особенности этого процесса, определен комплекс основных подходов, а именно компетентностного, деятельносного, профессионально-личностного, интегративного. Доказано, что предложенные методологические подходы гармонично сочетаются в единое целое, обусловливают инновационные изменения в формировании содержания математической и профессиональной подготовки будущих специалистов-аграриев.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТОВ «Нілан-ЛТД»uk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectисследовательская компетентностьuk_UA
dc.subjectметодологические подходыuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectmethodological approachesuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наукuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические подходы формирования исследовательских компетентности бакалавров аграрных наукuk_UA
dc.title.alternativeMethodological approaches to the formation of research competencies bachelor of agrarian sciencesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Борозенець Н_Вінниця_2018_№1.pdf450,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.