Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorХарченко, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorKharchenko, Sergey Nikolaevich-
dc.date.accessioned2020-02-24T08:38:34Z-
dc.date.available2020-02-24T08:38:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХарченко С. М. Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Харченко // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць. – Слов’янськ : Донбаський державний педагогічний університет, 2018. – № 1 (87). – С. 198-215.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7465-
dc.descriptionThe article describes the study of the positive influence of the author's model of the formation of the health-saving competence of future specialists of the agrarian profile in the process of professionally applied physical training. The methods for calculating the results from the obtained data are presented and its models are visualized. In determining the levels of health-saving competence, indicators such as motivation for health preservation and value orientations (the motivation and value criterion), the volume and completeness of knowledge and procedural skills (a cognitively conscious criterion), the level of adaptive capabilities and the ability to work (the personal aspect) . The proposed classification of the levels of health-saving competence of future specialists in the agricultural profile in the process of professional-physical training includes three degrees: initial, normative and active.uk_UA
dc.description.abstractУ статті наведено результати педагогічного експерименту, пов’язаного з впровадженням моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Здоров’язбережувальна компетентність є складним інтегрованим особистісним утворенням, сутність якого становить сукупність взаємопов’язаних складових. У статті описано методики визначення рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності таких фахівців за розробленими критеріями. Наведено методики розрахунку результатів за одержаними даними та її візуалізовані моделі. Проведено якісний аналіз одержаних результатів з позитивним висновком про ефективність авторської моделі. В статье описано исследование положительного влияния авторской модели формирования здоровьесберегающей компетентности будущих специалистов аграрного профиля в процессе профессиональноприкладной физической подготовки. Приведены методики расчета результатов по полученным данным и ее визуализированы модели. При определении уровней сформированности здоровьесберегающей компетентности следует опираться на такие показатели, как мотивация к сохранению здоровья и ценностные ориентации (мотивационно-ценностный критерий), объем и полнота знаний и процедурные навыки (когнитивноосознаваемый критерий), уровень адаптационных возможностей и трудоспособности (личностный аспект). Предложенная классификация уровней сформированности здоровьесберегающей компетентности будущих специалистов аграрного профиля в процессе профессионально-прикладной физической подготовки содержит три степени: начальную, нормативную и активную.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectаграрні навчальні закладиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk_UA
dc.subjectздоровьесберегающая компетентностьuk_UA
dc.subjectаграрные учебные заведенияuk_UA
dc.subjectпрофессионально-прикладная физическая подготовкаuk_UA
dc.subjecthealth-saving competenceuk_UA
dc.subjectagrarian educational institutionsuk_UA
dc.subjectprofessionally-applied physical traininguk_UA
dc.titleАналіз результатів педагогічного експерименту з формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeАнализ результатов педагогического эксперимента по формированию здоровьесберегающей компетентности будущих специалистов аграрного профиля в процессе профессионально-прикладной физической подготовкиuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the results of the pedagogical experiment for the formation of healthy saving competence of future specialists of the agrarian profile in the process of professional applied physical traininguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf920,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.