Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМалиш, Інна Миколаєвна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorМалыш, Инна Николаевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorMalysh, Inna-
dc.date.accessioned2020-02-24T14:27:24Z-
dc.date.available2020-02-24T14:27:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Оцінка результативності маркетингової системи підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, І. М. Малиш // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної інтернет-конференції , (м. Ірпінь, 26–27 жовтня 2017 р.). - Ірпінь : Університет ДФС України, 2017. - Ч.2. - С.100-103uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7481-
dc.descriptionMarketing, as one of the management subsystems, exerts an active influence on the company's activity, ensuring its improvement and achieving a high final result, and, if the marketing activities are planned properly, may, to a certain extent, weaken the negative impact of the environment on the company.uk_UA
dc.description.abstractМаркетинг, як одна із підсистем управління, здійснює активний вплив на діяльність підприємства, забезпечуючи покращення його показників і отримання високого кінцевого результату, а за умови правильного здійснення планування маркетингової діяльності, може, певною мірою, послабити негативний вплив навколишнього середовища на підприємство. Маркетинг, как одна из подсистем управления, осуществляет активное воздействие на деятельность предприятия, обеспечивая улучшение его показателей и получение высокого конечного результата, а при правильном осуществлении планирования маркетинговой деятельности, может в определенной степени ослабить негативное влияние окружающей среды на предприятие.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУніверситет ДФС Україниuk_UA
dc.subjectсистема маркетингуuk_UA
dc.subjectпідсистема управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectсистема маркетингаuk_UA
dc.subjectподсистема управленияuk_UA
dc.subjectстратегическое планированиеuk_UA
dc.subjectmarketing systemuk_UA
dc.subjectmanagement subsystemsuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.titleОцінка результативності маркетингової системи підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОценка результативности маркетинговой системы предприятияuk_UA
dc.title.alternativeEvaluating the effectiveness of the marketing system of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Оцінка результативності.pdf213,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.