Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorХарченко, Инна Ивановна-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna Ivanovna-
dc.date.accessioned2020-02-26T11:02:05Z-
dc.date.available2020-02-26T11:02:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХарченко І. І. Аналіз організації мовної освіти в університетах Словенії та України [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Magyar Tudomanyos Journal. – Budapest, 2019. – № 26. – C. 40-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7501-
dc.descriptionThe article is a study of various aspects of the organization of language education in the universities of Slovenia and Ukraine. It is noted that linguistic education is one of the main factors in the formation of a highly educated, fully developed personality, as well as an integral part of the educational policy of the state. The basic tasks of the language education at the university are found out. The systematic organization of the language learning process is described. The importance of information and computer technologies in the organization of the process of language education in higher educational institutions is indicated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено різні аспекти організації мовної освіти в університетах Словенії та України. Зазначено, що мовна освіта один із основних факторів формування високоосвіченої, всебічно розвинутої особистості, а також складова частина освітньої політики держави. З’ясовано основні завдання, які виконує мовна освіта в університеті. Описано системність організації процесу навчання мови. Вказано на значення інформаційних та комп’ютерних технологій в організації процесу мовної освіти у вищих навчальних закладах. Статья представляет собой исследование различных аспектов организации языкового образования в университетах Словении и Украины. Отмечено, что языковое образование один из основных факторов формирования высокообразованной, всесторонне развитой личности, а также составная часть образовательной политики государства. Выяснены основные задачи, которые выполняет языковое образование в университете. Описана системность организации процесса обучения языку. Указано на значение информационных и компьютерных технологий в организации процесса языкового образования в высших учебных заведениях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectСловеніяuk_UA
dc.subjectязыковое образованиеuk_UA
dc.subjectуниверситетuk_UA
dc.subjectСловенияuk_UA
dc.subjectlanguage educationuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectSloveniauk_UA
dc.titleАналіз організації мовної освіти в університетах Словенії та Україниuk_UA
dc.title.alternativeАнализ организации языкового образования в университетах Словении и Украиныuk_UA
dc.title.alternativeТhe Analysis of the Organization of Language Education in the Universities of Slovenia and Ukraineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdf176,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.