Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілокопитов, В. І.-
dc.contributor.authorБелокопытов, В. И.-
dc.contributor.authorBilokopytov, V. I.-
dc.date.accessioned2020-07-08T06:26:14Z-
dc.date.available2020-07-08T06:26:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБілокопитов В. І. Cкладові процесу забезпечення якості вищої освіти на інституційному рівні [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Формування сучасних педагогічних технологій та освітніх систем : матеріали науково-практичної конференції, (м. Одеса, 6 – 7 грудня 2019 р.). – Одеса, 2019. – С. 8–10uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7706-
dc.descriptionModern society needs professionals with a high level of knowledge, able to perform relevant functions in public and private organizations. The essential mission in the process of quality assurance in higher education belongs to higher educational institutions that have significant student and teaching potential and will be able to quickly identify the necessary ways for their activities to improve and share positive experiences and to meet the common requirements of the European market. Components of this process at the institutional level are: licensing, certification, and accreditation.uk_UA
dc.description.abstractСучасне суспільство має потребу у фахівцях з високим та якісним рівнем знань, здатних виконувати відповідні функції у державних і приватних організаціях. Суттєва місія у процесі забезпечення якості вищої освіти належить закладам вищої освіти, які мають значний студентський та викладацький потенціал і зможуть досить швидко виокремити для своєї діяльності необхідні шляхи вдосконалення та обміну позитивним досвідом і приєднатися до єдиних вимог європейського ринку. Складовими поняттями цього процесу на інституційному рівні виступають: ліцензування, атестація, акредитація. Современное общество нуждается в специалистах с высоким и качественным уровнем знаний, способных выполнять соответствующие функции в государственных и частных организациях. Существенная миссия в процессе обеспечения качества высшего образования принадлежит высшим учебным заведениям, которые имеют значительный студенческий и преподавательский потенциал и которые смогут достаточно быстро выделить для своей деятельности необходимы пути совершенствования и обмена положительным опытом и присоединиться к единым требованиям европейского рынка. Составляющими понятиями этого процесса на институциональном уровне выступают: лицензирование, аттестация, аккредитация.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectзабезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectобеспечение качества высшего образованияuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectquality assurance of higher educationuk_UA
dc.subjecthigher educational institutionuk_UA
dc.titleCкладові процесу забезпечення якості вищої освіти на інституційному рівніuk_UA
dc.title.alternativeСоставные процесса обеспечения качества высшего образования на институционном уровнеuk_UA
dc.title.alternativeThe components of quality assurance process in higher education at the institutional leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білокопитов В. І. Складові процесу.pdf202,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.