Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемірненко, Світлана Леонідівна-
dc.contributor.authorСемірненко, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorСемирненко, Светлана Леонидовна-
dc.contributor.authorСемирненко, Юрий Иванович-
dc.contributor.authorSemirnenko, Svetlana Leonidovna-
dc.contributor.authorSemirnenko, Yuri Ivanovich-
dc.date.accessioned2020-07-27T08:53:44Z-
dc.date.available2020-07-27T08:53:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСемірненко С. Л. Сучасні проблеми інтеграції в аграрній освіті [Електронний ресурс] / С. Л. Семірненко, Ю. І. Семірненко // Сучасні проблеми землеробської механіки : ХХ Міжнародна наукова конференція, ( м. Миколаїв, 17–19 жовтня 2019 р.). - Миколаїв, 2019. - С. 143-145uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7813-
dc.descriptionTeachers of higher education institutions are faced with the task of developing and implementing such methods and teaching methods that would aim to enhance the creative potential of the student and stimulate his desire to learn. It should be borne in mind that there is no universal technology, and therefore the teacher must develop their own technological approach to innovative improvement of the educational process.uk_UA
dc.description.abstractПеред викладачами вищих навчальних закладів стоїть завдання розроблення та впровадження таких прийомів і методів навчання, які б ставили за мету активізацію творчого потенціалу студента та стимулювали б його бажання навчатися. При цьому необхідно враховувати, що універсальної технології немає, а тому викладач повинен розробити власний технологічний підхід інноваційного вдосконалення навчального процесу. Перед преподавателями высших учебных заведений стоит задача разработки и внедрения таких приемов и методов обучения, которые бы ставили целью активизации творческого потенциала студента и стимулировали бы его желание учиться. При этом необходимо учитывать, что универсальной технологии нет, а потому преподаватель должен разработать собственный технологический подход инновационного совершенствования учебного процесса.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectпреподавательuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.titleСучасні проблеми інтеграції в аграрній освітіuk_UA
dc.title.alternativeСовременные проблемы интеграции в аграрном образованииuk_UA
dc.title.alternativeModern problems of integration in agricultural educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семірненко С. Л. Сучасні проблеми.pdf189,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.