Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7813
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семірненко, Світлана Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Семірненко, Юрій Іванович | - |
dc.contributor.author | Семирненко, Светлана Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Семирненко, Юрий Иванович | - |
dc.contributor.author | Semirnenko, Svetlana Leonidovna | - |
dc.contributor.author | Semirnenko, Yuri Ivanovich | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T08:53:44Z | - |
dc.date.available | 2020-07-27T08:53:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Семірненко С. Л. Сучасні проблеми інтеграції в аграрній освіті [Електронний ресурс] / С. Л. Семірненко, Ю. І. Семірненко // Сучасні проблеми землеробської механіки : ХХ Міжнародна наукова конференція, ( м. Миколаїв, 17–19 жовтня 2019 р.). - Миколаїв, 2019. - С. 143-145 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7813 | - |
dc.description | Teachers of higher education institutions are faced with the task of developing and implementing such methods and teaching methods that would aim to enhance the creative potential of the student and stimulate his desire to learn. It should be borne in mind that there is no universal technology, and therefore the teacher must develop their own technological approach to innovative improvement of the educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | Перед викладачами вищих навчальних закладів стоїть завдання розроблення та впровадження таких прийомів і методів навчання, які б ставили за мету активізацію творчого потенціалу студента та стимулювали б його бажання навчатися. При цьому необхідно враховувати, що універсальної технології немає, а тому викладач повинен розробити власний технологічний підхід інноваційного вдосконалення навчального процесу. Перед преподавателями высших учебных заведений стоит задача разработки и внедрения таких приемов и методов обучения, которые бы ставили целью активизации творческого потенциала студента и стимулировали бы его желание учиться. При этом необходимо учитывать, что универсальной технологии нет, а потому преподаватель должен разработать собственный технологический подход инновационного совершенствования учебного процесса. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | преподаватель | uk_UA |
dc.subject | творчество | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.title | Сучасні проблеми інтеграції в аграрній освіті | uk_UA |
dc.title.alternative | Современные проблемы интеграции в аграрном образовании | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern problems of integration in agricultural education | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семірненко С. Л. Сучасні проблеми.pdf | 189,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.