Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7814
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемірненко, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorСемірненко, Світлана Леонідівна-
dc.contributor.authorСемирненко, Юрий Иванович-
dc.contributor.authorСемирненко, Светлана Леонидовна-
dc.contributor.authorSemirnenko, Yuri Ivanovich-
dc.contributor.authorSemirnenko, Svetlana Leonidovna-
dc.date.accessioned2020-07-27T09:06:19Z-
dc.date.available2020-07-27T09:06:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСемірненко Ю. І. Вплив загальноінженерних дисциплін на мотивованість студентів інженерних спеціальностей до отримання фаху [Електронний ресурс] / Ю. І. Семірненко, С. Л. Семірненко // Science, society, education : topical issues and development prospects. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”, ( Kharkiv, May 10-12, 2020). - Kharkiv, 2020. - P.Р. 597-599. - Режим доступу : http://sci-conf.com.ua. – Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7814-
dc.descriptionTo understand the essence of the chosen specialty and further motivated training, it is necessary: to increase career guidance with applicants, conducting explanatory work by the teaching staff of schools. Awakening interest in the chosen specialty, increasing motivation for the specialty received and for specific subjects can largely provide general engineering disciplines.uk_UA
dc.description.abstractДля розуміння сутності обраної спеціальності і подальшого цільового навчання необхідно: підвищити профорієнтаційну роботу з абітурієнтами, ведення роз'яснювальної роботи педагогічним складом шкіл. Пробудження інтересу до обраної спеціальності, підвищення вмотивованості до одержуваної спеціальності і до конкретних предметів можуть в значній мірі забезпечити загальноінженерні дисципліни. Для понимания сущности выбранной специальности и дальнейшего мотивированного обучения необходимо: повысить профориентационную работу с абитуриентами, ведение разъяснительной работы педагогическим составом школ. Пробуждение интереса к выбранной специальности, повышение мотивированности к получаемой специальности и к конкретным предметам могут в значительной степени обеспечить общеинженерные дисциплины.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвмотивованістьuk_UA
dc.subjectанкетированиеuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectмотивированностьuk_UA
dc.subjectquestioninguk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.titleВплив загальноінженерних дисциплін на мотивованість студентів інженерних спеціальностей до отримання фахуuk_UA
dc.title.alternativeВлияние общеинженерных дисциплин на мотивированность студентов инженерных специальностей к получению специальностиuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of general engineering disciplines on the motivation of engineering students to obtain a specialtyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семірненко Ю. І. Вплив.pdf510,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.