Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7862
Назва: On Computer Support of the Course «Fundamentals of Microelectronics» by Specialized Software : the Result of the Pedagogical Experiment
Інші назви: Про комп’ютерну підтримку курсу «Основи мікроелектроніки» спеціалізованим програмним забезпеченням : результат педагогічного експерименту
О компьютерном обеспечении курса «Основы микроэлектроники» специализированным программным обеспечением : итоги педагогического эксперимента
Автори: Semenikhina, Olena
Drushlyak, Marina
Lynnyk, Serhii
Kharchenko, Inna
Kyryliuk, Hanna
Honcharenko, Olena
Семеніхіна, Олена
Друшляк, Марина
Линник, Сергій
Харченко, Інна
Кирилюк, Ганна
Гончаренко, Олена
Семенихина, Елена
Друшляк, Марина
Линник, Сергей
Харченко, Инна
Кирилюк, Анна
Гончаренко, Елена
Ключові слова: future IT-specialists’ preparation
computer modelling
simulation software
підготовка майбутніх IT-фахівців
комп'ютерне моделювання
імітаційне програмне забезпечення
подготовка будущих IT-специалистов
компьютерное моделирование
программное обеспечение для моделирования
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: On Computer Support of the Course «Fundamentals of Microelectronics» by Specialized Software : the Result of the Pedagogical Experiment [Electronic resource] / O Semenikhina, M. Drushlyak, S. Lynnyk [and athers] // TEM Journal. – 2020. – Vol. 9, Issue 1. – P. 309-316.
Короткий огляд (реферат): The awareness of the ideas about the work of modern computers is important for the future IT specialists’ preparation. Processes occurring in the middle of the computing system are based on the work of the physical devices, the modeling of which is advisable to carry out in simulation software. The authors consider the problem of choosing simulation software of physical processes. The experience of teaching microelectronics course allowed to choose two simulation software: Proteus and Multisim. The pedagogical experiment on the choice of the optimal simulation software to support the course of microelectronics, which is studied by future IT specialists and computer science teachers, was conducted based on Makarenko Sumy State Pedagogical University (Ukraine). The comparative analysis of the individual characteristics of the simulation software prefers Proteus. However, the results of the pedagogical experiment confirm the feasibility of attracting Multisim. Усвідомлення ідей щодо роботи сучасних комп’ютерів є важливим для підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Процеси, що відбуваються в середині обчислювальної системи, ґрунтуються на роботі фізичних пристроїв, моделювання яких доцільно здійснювати в програмному забезпеченні для моделювання. Автори розглядають проблему вибору імітаційного програмного забезпечення фізичних процесів. Досвід викладання курсу мікроелектроніки дозволив вибрати два програмне забезпечення для моделювання: Proteus та Multisim. Педагогічний експеримент щодо вибору оптимального програмного моделювання для підтримки курсу мікроелектроніки, який вивчають майбутні фахівці ІТ та викладачі інформатики, був проведений на базі Сумського державного педагогічного університету імені Макаренка (Україна). Порівняльний аналіз індивідуальних характеристик програмного забезпечення для моделювання віддає перевагу Proteus. Однак результати педагогічного експерименту підтверджують можливість залучення Multisim.
Опис: Осознание идей о работе современных компьютеров важно для подготовки будущих ИТ-специалистов. Процессы, происходящие в середине вычислительной системы, основаны на работе физических устройств, моделирование которых целесообразно проводить в программном обеспечении для моделирования. Авторами рассматривается проблема выбора программного обеспечения для моделирования физических процессов. Опыт преподавания курса микроэлектроники позволил выбрать два симуляторных программного обеспечения: Proteus и Multisim. Педагогический эксперимент по выбору оптимального программного обеспечения для моделирования курса поддержки микроэлектроники, который изучают будущие специалисты в области информационных технологий и преподаватели информатики, был проведен на базе Сумского государственного педагогического университета им. Макаренко (Украина). Сравнительный анализ отдельных характеристик программного обеспечения для моделирования предпочитает Proteus. Однако результаты педагогического эксперимента подтверждают целесообразность привлечения Multisim.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7862
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ON COMPUTER SUPPORT OF THE COURSE.pdf323,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.