Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7927
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Володимир Олексійович | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Юлия Анатолиевна | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Владимир Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Kravchenko, Yulia | - |
dc.contributor.author | Kravchenko, Volodymyr | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-10T10:12:03Z | - |
dc.date.available | 2020-08-10T10:12:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Ю. А. Мобільний телефон як засіб вивчення лексики з математики іноземними студентами [Електронний ресурс] / Ю. А. Кравченко, В. О. Кравченко // Світовий розвиток науки та техніки : ХХXVІІІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція, (Вінниця, 23 грудня 2019 р.). – Вінниця, 2019. – Ч. 5. – С. 75-78. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7927 | - |
dc.description | The paper presents the practical experience of teachers in the preparatory department with foreign students. It is shown how to include mobile devices in the educational process and stimulate the study of vocabulary and basic rules of the discipline by foreign students without the use of authoritarian methods in the initial process. | uk_UA |
dc.description.abstract | В роботі представлено практичний досвід роботи викладачів на підготовчому відділенні зі студентами-іноземцями. Показано, як включити мобільні пристрої в навчальний процес і стимулювати вивчення лексики та основних правил з дисципліни студентами-іноземцями без застосування авторитарних методів в начальному процесі. В работе представлен практический опыт работы преподавателей на подготовительном отделении со студентами-иностранцами. Показано, как включить мобильные устройства в учебный процесс и стимулировать изучение лексики и основных правил по дисциплине студентами-иностранцами без применения авторитарных методов в учебном процессе. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | мобільний телефон | uk_UA |
dc.subject | онлайн-тестування | uk_UA |
dc.subject | ефективність навчання | uk_UA |
dc.subject | мобильный телефон | uk_UA |
dc.subject | онлайн-тестирование | uk_UA |
dc.subject | эффективность обучения | uk_UA |
dc.subject | mobile phone | uk_UA |
dc.subject | online testing | uk_UA |
dc.subject | learning efficiency | uk_UA |
dc.title | Мобільний телефон як засіб вивчення лексики з математики іноземними студентами | uk_UA |
dc.title.alternative | Мобильный телефон как средство изучения лексики по математике иностранными студентами | uk_UA |
dc.title.alternative | Mobile phone as a means of learning vocabulary in mathematics by foreign students | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 343,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.