Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.date.accessioned2020-08-11T08:33:31Z-
dc.date.available2020-08-11T08:33:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. International digital projects for learning English in higher educational institutions [Electronic resource] / М. Bilotserkovets // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 20 лютого 2020 р.). – Кропивницький, 2020. – С. 159-161. – Режим доступу : https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2020/02/maket_ materconf2020_1103.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7941-
dc.descriptionДиджитализация способна играть решающую роль для интернационализации высших учебных заведений на организационном уровне и для академической практики на педагогическом уровне, поскольку контекстные переменные, такие как институциональная среда, экономическая ситуация, социально-культурные и рыночные условия влияют на скорость и степень развития глобальной образовательной интернационализации. Наличие новейших информационных технологий повлияла на эволюцию процессов виртуальной интернационализации в высшей школе. Выполняя собственные международные цели, университеты расширяют свои возможности на международном рынке образования. В связи с этим Европейская ассоциация университетов дистанционного образования (EAUDO) инициировала разработку проекта E-Bologna, который успешно функционирует с 2003 г.. Этот международный цифровой проект дал возможность создать в Европе электронную среду для внедрения Болонье процесс из-за использования ИКТ.uk_UA
dc.description.abstractDigitalization can play a crucial role for internationalization of higher educational institutions on the organizational level and for the academic practice on the pedagogical level, because contextual variables such as institutional environment, economic situation, social-cultural and market conditions affect the speed and degree of the global educational internationalization. Availability of the latest information technologies affected the evolution of virtual internationalization processes in higher education. Carrying out their own international goals, universities empower their performance in the international education market. In this regard, European Association of Distance Education Universities (EAUDO), initiated the development of the E-Bologna project that has been successfully functioning since 2003. This international digital project enabled the creation of an electronic environment in Europe for the implementing of the Bologna process through the use of ICTs. In terms of internationalization, the most important component is the one, related to the application of the virtual mobility scheme for students, teachers and research workers of European universities, as well as their curricula and courses. Діджиталізація здатна відігравати вирішальну роль для інтернаціоналізації вищих навчальних закладів на організаційному рівні та для академічної практики на педагогічному рівні, оскільки контекстні змінні, такі як інституційне середовище, економічна ситуація, соціально-культурні та ринкові умови впливають на швидкість та ступінь розвитку глобальної освітньої інтернаціоналізації. Наявність новітніх інформаційних технологій вплинула на еволюцію процесів віртуальної інтернаціоналізації у вищій школі. Виконуючи власні міжнародні цілі, університети розширюють свої можливості на міжнародному ринку освіти. У зв'язку з цим Європейська асоціація університетів дистанційної освіти (EAUDO) ініціювала розробку проекту E-Bologna, який успішно функціонує з 2003 р. Цей міжнародний цифровий проект дав можливість створити в Європі електронне середовище для впровадження Болоньї процес через використання ІКТ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectinternational projectuk_UA
dc.subjectdigital educationuk_UA
dc.subjectlearning Englishuk_UA
dc.subjectміжнародний проектuk_UA
dc.subjectцифрова освітаuk_UA
dc.subjectвивчення англійської мовиuk_UA
dc.subjectмеждународный проектuk_UA
dc.subjectцифровое образованиеuk_UA
dc.subjectизучение английского языкаuk_UA
dc.titleInternational digital projects for learning Еnglish in higher educational institutionsuk_UA
dc.title.alternativeМіжнародні цифрові проекти з вивчення англійської мови у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.title.alternativeМеждународные цифровые проекты по изучению английского языка в высших учебных заведенияхuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf283,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.