Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7942
Назва: Використання цифрових технологій у мовній підготовці майбутніх фахівців аграрної галузі
Інші назви: Использование цифровых технологий в языковой подготовке будущих специалистов аграрной отрасли
Application of digital technologies in the language preparation of future agricultural industry professionals
Автори: Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Белоцерковец, Марина Анатолиевна
Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Ключові слова: цифрові технології
студенти аграрних ЗВО
вивчення іноземних мов
цифровые технологии
студенты аграрных ЗВО
изучение иностранных языков
digital technologies
students of agrarian universities
foreign languages learning
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Білоцерковець М. А. Використання цифрових технологій у мовній підготовці майбутніх фахівців аграрної галузі [Електронний ресурс] / М. А. Білоцерковець // Інноваційна педагогіка : фаховий науковий журнал. – 2019. – Вип. 15. – С. 19-23. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-15-2-3 . – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній із актуальних проблем мовної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі, а саме використанню цифрових технологій для вивчення іноземних мов у закладах вищої аграрної освіти. Розглянуто цифрові технології, які використовуються викладачами Сумського національного аграрного університету на заняттях з вивчення іноземних мов. Застосування цифрових технологій (мобільних додатків, віртуальних подорожей, вебквестів, аудіо- та відеофайлів, Skype, ведення блогів, електронних курсів, що базуються на освітній платформі Moodle) надає численні переваги для формування комунікативних компетентностей студентів аграрних ЗВО порівняно з традиційним викладанням. Застосовані новітні цифрові технології спрощують як педагогічну діагностику і спостереження викладача за рівнем і темпом формування знань студентів, так і зворотній зв’язок між студентами й викладачем. Автор наголошує, що використання цифрових технологій в освітньому процесі має супроводжуватися формуванням розуміння студентами необхідності кібербезпеки й оцінювання потенційних ризиків під час користування цифровими технологіями для потреб майбутньої професійної та соціальної діяльності. Статья посвящена одной из актуальных проблем языковой подготовки будущих специалистов аграрной отрасли, а именно использованию цифровых технологий для изучения иностранных языков в учреждениях высшего аграрного образования. Рассмотрены цифровые технологии, используемые преподавателями Сумского национального аграрного университета на занятиях по изучению иностранных языков. Применение цифровых технологий (мобильных приложений, виртуальных путешествий, вебквестив, аудио- и видеофайлов, Skype, ведения блогов, электронных курсов, основанных на образовательный платформе Moodle) предоставляет многочисленные преимущества для формирования коммуникативных компетенций студентов аграрных ЗВО по сравнению с традиционным преподаванием. Применены новейшие цифровые технологии упрощают как педагогическую диагностику и наблюдение преподавателя по уровню и темпу формирования знаний студентов, так и обратная связь между студентами и преподавателем. Автор отмечает, что использование цифровых технологий в образовательном процессе должно сопровождаться формированием понимания студентами необходимости кибербезопасности и оценки потенциальных рисков при использовании цифровыми технологиями для нужд будущей профессиональной и социальной деятельности.
Опис: The article is devoted to one of the current problems of language training of future specialists in the agricultural sector, namely the use of digital technologies for the study of foreign languages in institutions of higher agricultural education. The digital technologies used by teachers of Sumy National Agrarian University in foreign language classes are considered. The use of digital technologies (mobile applications, virtual travel, web quests, audio and video files, Skype, blogging, e-courses based on the educational platform Moodle) provides numerous advantages for the formation of communicative competencies of agricultural students compared to traditional teaching. The latest digital technologies simplify both pedagogical diagnostics and teacher’ observation on the level and pace of knowledge formation of students, as well as the feedback between students and the teacher. The author emphasizes that the use of digital technologies in the educational process should be accompanied by the formation of students’ understanding of the need for cybersecurity and assessment of potential risks when using digital technologies for future professional and social activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7942
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf138,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.