Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолбаносова, Р. В.-
dc.contributor.authorІванова-
dc.contributor.authorДолбаносова, Р. В.-
dc.contributor.authorИванова, О. И.-
dc.contributor.authorDolbanosova, R. V.-
dc.contributor.authorIvanova, О. І.-
dc.date.accessioned2020-08-12T09:51:18Z-
dc.date.available2020-08-12T09:51:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДолбаносова Р. Використання інформаційних технологій при підготовці майбутніх фахівців ветеринарної медицини [Електронний ресурс] / Р. Долбаносова, О. Іванова // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : збірник наукових праць. – Переяслав, 2020. – С. 93-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7960-
dc.descriptionInnovative information technologies can be effectively used in the educational process of higher education. Skillfully selected by teachers educational technologies for the organization of educational activities of students provide an opportunity to create favorable conditions for productive mental work; to be interested in the researched topic; motivate to study; to promote the emergence of interest in learning something new; to increase the efficiency and activity of students, to form their skills of independence.uk_UA
dc.description.abstractІнноваційно-інформаційні технології можна ефективно використовувати в освітньому процесі вищої школи. Уміло підібрані викладачами освітні технології для організації навчальної діяльності студентів надають можливість створити сприятливі умови для продуктивної розумової роботи; зацікавити досліджуваною темою; мотивувати до навчання; сприяти виникненню інтересу до пізнання чогось нового; підвищити працездатність і активність студентів, сформувати у них навички самостійності. Инновационно-информационные технологии можно эффективно использовать в образовательном процессе высшей школы. Умело подобранные преподавателями образовательные технологии для организации учебной деятельности студентов предоставляют возможность создать благоприятные условия для продуктивной умственной работы; заинтересовать исследуемой темой; мотивировать к обучению; способствовать возникновению интереса к познанию чего-то нового; повысить работоспособность и активность студентов, сформировать у них навыки самостоятельности.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectелектронний контентuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectэлектронный контентuk_UA
dc.subjectинновационное образованиеuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectelectronic contentuk_UA
dc.subjectinnovative educationuk_UA
dc.titleВикористання інформаційних технологій при підготовці майбутніх фахівців ветеринарної медициниuk_UA
dc.title.alternativeИспользование информационных технологий при подготовке будущих специалистов ветеринарной медициныuk_UA
dc.title.alternativeThe use of information technologies in the training of future specialists in veterinary medicineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf372,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.