Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8022
Назва: | Взаємозв’язок педагогічних технологій і теорії навчання в умовах вищого навчального закладу |
Інші назви: | Взаимосвязь педагогических технологий и теории обучения в условиях высшего учебного заведения The relationship of pedagogical technologies and theory of learning in higher education educational institution |
Автори: | Кубрак, Олег Вікторович Кубрак, Олег Викторович Kubrak, Oleg Viktorovich |
Ключові слова: | технологія навчання теорія навчання техніка навчання технология обучения теория обучения техника обучения teaching technology teaching theory teaching technique-areas |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Кубрак О. В. Взаємозв’язок педагогічних технологій і теорії навчання в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. В. Кубрак // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : збірник наукових статей. – Суми, 2019. – Т. 1. – С. 93-96. |
Короткий огляд (реферат): | Технологія навчання, теорія навчання і техніка навчання - області педагогічного знання про управління навчальною діяльністю, що розрізняються між собою за рівнями узагальнення. Особливої важливості це набуває саме в роботі викладача вищих навчальних закладів. В статті автор намагається показати взаємозв’зок цих важливих составляючих в практиці педагогів ВНЗ. Технология обучения, теория обучения и техника обучения - области педагогического знания об управлении учебной деятельностью, различающиеся между собой уровнями обобщения. Особую важность это приобретает именно в работе преподавателя высших учебных заведений. В статье автор пытается показать взаимосвязь этих важных составляющих в практике педагогов ВУЗов. |
Опис: | Тeaching technology, teaching theory and teaching technique-areas of pedagogical knowledge about the management of educational activities, which differ in levels of generalization. This is especially important in the work of the teacher of higher educational institutions. In the article, the author tries to show the interrelation of these important components in the practice of University teachers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8022 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.jpg | 4,3 MB | JPEG | Переглянути/Відкрити | |
2.jpg | 5,22 MB | JPEG | Переглянути/Відкрити | |
3.jpg | 4,22 MB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.