Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8034
Назва: Євроінтеграційні процеси системи вищої освіти : здобутки та перспективи
Інші назви: Евроинтеграционные процессы системы высшего образования : результаты и перспективы
Eurointegration processes of higher education in Ukraine : achievements and perspectives
Автори: Кириченко, Т. О.
Рідель, Т. М.
Кириченко, Т. А.
Ридель, Т. Н.
Kyrychenko, T. O.
Ridel, T. M.
Ключові слова: євроінтеграція
глобалізація
вища освіта
евроинтеграция
глобализация
высшее образование
euro integration
globalization
higher education
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Кириченко Т. О. Євроінтеграційні процеси системи вищої освіти : здобутки та перспективи [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко, Т. М. Рідель // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич, 2020. – № 29. – прийнято до друку.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається вплив євроінтеграційних процесів на систему вищої освіти при імплементації основних принципів Болонського процесу. Євроінтеграційні процеси висувають ряд викликів до сучасної системи освіти, що вже і зазнала значних змін, але все ще потребує модернізації, яка має бути проведена з урахуванням можливих труднощів і враховуючи перспективи цього прогресивного процесу, узгоджуючи та поєднуючи національні складові вищої освіти з вимогами Болонської декларації для створення єдиної зони європейської вищої освіти. Визначення чітких орієнтирів щодо процесу приєднання до європейського освітянського простору та поступове оновлення освітньої діяльності в контексті виконання європейських умов ‒ все це являє собою передумову для підготовки спеціаліста європейського стандарту. Система вищої освіти України має відповідати певним вимогам для підготовки вмотивованого та конкурентоздатного спеціаліста, що матиме змогу представити себе на європейському ринку праці. Аналіз здобутків України в реформуванні системи вищої освіти та приведення її до відповідних стандартів, виявлення гальмівних механізмів, переосмислення принципів та пріоритетів на шляху до інтеграції до європейського освітнього простору є актуальними та розглядаються в статті. В статье рассматривается влияние евро интеграционных процессов на систему высшего образования при имплементации основных принципов Болонского процесса. Евро интеграционные процессы выдвигают ряд вызовов современной системы образования, которая уже и претерпела значительные изменения, но все еще нуждается в модернизации, которая должна быть проведена с учетом возможных трудностей и учитывая перспективы этого прогрессивного процесса, согласовывая и объединяя национальные составляющие высшего образования с требованиями Болонской декларации для создание единой зоны европейского высшего образования. Определение четких ориентиров относительно процесса присоединения к европейскому образовательного пространства и постепенное обновление образовательной деятельности в контексте выполнения европейских условий - все это представляет собой предпосылку для подготовки специалиста европейского стандарта. Система высшего образования Украины должна отвечать определенным требованиям для подготовки мотивированного и конкурентоспособного специалиста, сможет представить себя на европейском рынке труда. Анализ достижений Украины в реформировании системы высшего образования и приведения ее к соответствующим стандартам, выявление тормозных механизмов, переосмысления принципов и приоритетов на пути к интеграции в европейское образовательное пространство актуальны и рассматриваются в статье.
Опис: The article considers the impact of European integration processes on the system of higher education in the implementation of the basic principles of the Bologna process. European integration processes pose a number of challenges to the modern system of education, which has already undergone significant changes but still needs to be modernize. It should carried out considering the possible difficulties and the prospects of this progressive process, harmonizing and combining national components of higher education with the demands of Bologna declaration and creation of a joint zone of European higher education. Defining clear guidelines for the process of joining the European educational space and the gradual renewal of educational activities in the context of the implementation of European conditions is a prerequisite for training a specialist of European standard. Ukraine's higher education system must meet certain requirements for the training of a motivated and competitive specialist who will be able to present himself in the European labor market. Analysis of Ukraine's achievements in reforming the higher education system and bringing it to the appropriate standards, identifying the barriers, reevaluation of principles and priorities on the way to integration into the European educational space are relevant and discussed in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8034
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.