Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8048
Назва: Використання інтернет-ресурсів у процесі вивчення іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти
Інші назви: Использование интернет-ресурсов в процессе изучения иностранного языка в аграрных учреждениях высшего образования
The use of Internet resources in the process of foreign language study at agrarian higher education institutions
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: інтернет-ресурси
іноземна мова
майбутні аграрії
интернет-ресурсы
иностранный язык
будущие аграрии
Internet resources
foreign language
future agrarians
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Використання інтернет-ресурсів у процесі вивчення іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти [Електроний ресурс] / Т. М. Фоменко // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2019. – Вип. 18, Т. 2. – С. 121-124. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-18-2-26 . – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості застосування інтернет-ресурсів у процесі вивчення іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти. Охарактеризовано дидактичні можливості інтернет-технологій, доцільність їх упровадження на заняттях з іноземної мови. Розглянуто можливості та практичне значення використання навчальних веб-сайтів, сервісу YouTube, програмного забезпечення Skype. Окреслено також низку завдань, що вирішуються при застосуванні ресурсів мережі Інтернет, як-от: доступ до автентичних матеріалів; онлайн-спілкування з носіями мови; онлайн-навчання іноземної мови (освітні інтернет-портали, дистанційне навчання, вебінари); доступ до навчальної та довідкової інформації (електронні словники, енциклопедії, навчальні посібники, довідники); переклад іншомовної інформації для первинного ознайомлення з текстом; тестування на знання іноземної мови у режимі онлайн. В статье проанализированы особенности применения интернет-ресурсов в процессе изучения иностранного языка в аграрных учреждениях высшего образования. Охарактеризованы дидактические возможности интернет-технологий, целесообразность их внедрения на занятиях по иностранному языку. Рассмотрены возможности и практическое значение использования учебных веб-сайтов, сервиса YouTube, программного обеспечения Skype. Определены также задачи, решаемые при применении ресурсов сети Интернет, а именно: доступ к аутентичным материалам; онлайн-общение с носителями языка; онлайн-обучение иностранному языку (образовательные интернет-порталы, дистанционное обучение, вебинары); доступ к учебной и справочной информации (электронные словари, энциклопедии, учебные пособия, справочники); перевод иноязычной информации для первичного ознакомления с текстом; тестирование на знание иностранного языка в режиме онлайн.
Опис: The article deals with the analysis of the peculiarities of the use of Internet resources in the process of foreign language study at agrarian higher education institutions. The didactic capabilities of Internet technologies and the feasibility of their implementation in foreign language classes are characterized. The possibilities and practical importance of using educational websites, YouTube service, Skype software are highlighted. The number of tasks that can solved while using Internet resources, such as: access to authentic materials; online communication with native speakers; online foreign language training (online education portals, distance learning, webinars); access to educational and reference information (electronic dictionaries, encyclopedias, manuals, reference books); translation of foreign language information for initial reading of the text; testing on foreign language proficiency online are outlined as well.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8048
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf169,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.