Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2020-08-20T11:37:21Z-
dc.date.available2020-08-20T11:37:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФоменко Т. М. Шляхи активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів під час вивчення української мови [Електроний ресурс] / Т. М. Фоменко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. – Сер. 5. «Педагогічні науки : реалії та перспективи». – Київ, 2020. – Вип. 72, Т. 2. – С. 231-235.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8051-
dc.descriptionThe article deals with the problem of activation of international students’ cognitive activity at the Ukrainian language classes. It was found out that the development of activity and interest of international students in the process of learning Ukrainian language promotes the use of interactive technologies. Didactic possibilities of role-playing games, method of projects, multimedia technologies are characterized. As a research result it is noted that the use of role-playing games promotes students’ cognitive activity, increased interest, etc. Participation in the project work facilitates the acquisition of skills such as searching, highlighting, analyzing, structuring the necessary information; ability to integrate information from different fields of knowledge.The use of Internet technologies in conjunction with the project method allows students to apply their knowledge, skills and abilities in practice. The involvement of multimedia technologies in the educational process improves the quality of presentation of the educational material and the efficiency of its assimilation by students, enriches the content of the educational process, increases the motivation to learn Ukrainian.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів на заняттях української мови. З’ясовано, що розвитку активності та зацікавленості іноземних студентів у процесі вивчення української мови сприяє використання інтерактивних технологій. Охарактеризовано дидактичні можливості рольових ігор, методу проектів, мультимедійних технологій. У результаті дослідження встановлено, що використання рольових ігор сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню інтересу тощо. Участь у проектній роботі сприяєнабуттю таких умінь і навичок, як пошук, виокремлення, аналіз, структурування необхідної інформації; уміння інтегрувати інформацію з різних галузей знань. Використання інтернет-технологій у поєднанні з методом проекту дозволяє студентам на практиці застосовувати свої знання, навички та уміння. Запровадження систем мультимедіа в процесі вивчення української мови як іноземної забезпечує організацію самостійної навчальної діяльності, сприяє підвищенню мотивації. В статье рассматривается проблема активизации познавательной деятельности иностранных студентов на занятиях украинского языка. Выяснено, что развитию активности и заинтересованности иностранных студентов в процессе изучения украинского языка способствует использование интерактивных технологий. Охарактеризованы дидактические возможности ролевых игр, метода проектов, мультимедийных технологий. В результате исследования установлено, что использование ролевых игр способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению интереса и тому подобное. Участие в проектной работе способствует приобритению таких умений и навыков, как поиск, выделение, анализ, структурирование необходимой информации умение интегрировать информацию из различных областей знаний. Использование интернет-технологий в сочетании с методом проекта позволяет студентам на практике применять свои знания, навыки и умения. Внедрение систем мультимедиа в процессе изучения украинского языка как иностранного обеспечивает организацию самостоятельной учебной деятельности, способствует повышению мотивации.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectучебно-познавательная деятельностьuk_UA
dc.subjectпознавательный интересuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjecteducational and cognitive activityuk_UA
dc.subjectcognitive interestuk_UA
dc.subjectinternational studentsuk_UA
dc.titleШляхи активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів під час вивчення української мовиuk_UA
dc.title.alternativeПути активизации познавательной деятельности иностранных студентов при изучении украинского языкаuk_UA
dc.title.alternativeThe ways of activation of international students’ cognitive activity in the process of the Ukrainian language studyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf269,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.