Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8051
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Fomenko, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T11:37:21Z | - |
dc.date.available | 2020-08-20T11:37:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Фоменко Т. М. Шляхи активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів під час вивчення української мови [Електроний ресурс] / Т. М. Фоменко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. – Сер. 5. «Педагогічні науки : реалії та перспективи». – Київ, 2020. – Вип. 72, Т. 2. – С. 231-235. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8051 | - |
dc.description | The article deals with the problem of activation of international students’ cognitive activity at the Ukrainian language classes. It was found out that the development of activity and interest of international students in the process of learning Ukrainian language promotes the use of interactive technologies. Didactic possibilities of role-playing games, method of projects, multimedia technologies are characterized. As a research result it is noted that the use of role-playing games promotes students’ cognitive activity, increased interest, etc. Participation in the project work facilitates the acquisition of skills such as searching, highlighting, analyzing, structuring the necessary information; ability to integrate information from different fields of knowledge.The use of Internet technologies in conjunction with the project method allows students to apply their knowledge, skills and abilities in practice. The involvement of multimedia technologies in the educational process improves the quality of presentation of the educational material and the efficiency of its assimilation by students, enriches the content of the educational process, increases the motivation to learn Ukrainian. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів на заняттях української мови. З’ясовано, що розвитку активності та зацікавленості іноземних студентів у процесі вивчення української мови сприяє використання інтерактивних технологій. Охарактеризовано дидактичні можливості рольових ігор, методу проектів, мультимедійних технологій. У результаті дослідження встановлено, що використання рольових ігор сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню інтересу тощо. Участь у проектній роботі сприяєнабуттю таких умінь і навичок, як пошук, виокремлення, аналіз, структурування необхідної інформації; уміння інтегрувати інформацію з різних галузей знань. Використання інтернет-технологій у поєднанні з методом проекту дозволяє студентам на практиці застосовувати свої знання, навички та уміння. Запровадження систем мультимедіа в процесі вивчення української мови як іноземної забезпечує організацію самостійної навчальної діяльності, сприяє підвищенню мотивації. В статье рассматривается проблема активизации познавательной деятельности иностранных студентов на занятиях украинского языка. Выяснено, что развитию активности и заинтересованности иностранных студентов в процессе изучения украинского языка способствует использование интерактивных технологий. Охарактеризованы дидактические возможности ролевых игр, метода проектов, мультимедийных технологий. В результате исследования установлено, что использование ролевых игр способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению интереса и тому подобное. Участие в проектной работе способствует приобритению таких умений и навыков, как поиск, выделение, анализ, структурирование необходимой информации умение интегрировать информацию из различных областей знаний. Использование интернет-технологий в сочетании с методом проекта позволяет студентам на практике применять свои знания, навыки и умения. Внедрение систем мультимедиа в процессе изучения украинского языка как иностранного обеспечивает организацию самостоятельной учебной деятельности, способствует повышению мотивации. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.subject | учебно-познавательная деятельность | uk_UA |
dc.subject | познавательный интерес | uk_UA |
dc.subject | иностранные студенты | uk_UA |
dc.subject | educational and cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | cognitive interest | uk_UA |
dc.subject | international students | uk_UA |
dc.title | Шляхи активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів під час вивчення української мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Пути активизации познавательной деятельности иностранных студентов при изучении украинского языка | uk_UA |
dc.title.alternative | The ways of activation of international students’ cognitive activity in the process of the Ukrainian language study | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 269,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.