Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2020-08-21T11:22:14Z-
dc.date.available2020-08-21T11:22:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Лінгво-професійний розвиток студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // «Information, its impact on social and technical processes» : Abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference. – Haifa : SH SCW «NEW ROUTE», 2020. – P. 49-52. – Режим доступу : URL: https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2020/03/VIII-Conference-16-17-Haifa-Israel.pdf . – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8072-
dc.descriptionThe definition of distance learning and distance educational technologies is given. The factors that determine the effectiveness of distance learning are considered. It is proved that an important role in non-linguistic education in the implementation of distance learning is given to linguistic foreign language education as a factor that contributes to the formation and development of individual readiness for foreign language communication, which expands its social and economic freedom. The imperatives of linguistic training of future specialists are considered. Pedagogical principles of realization of lingo-professional development of students of non-linguistic universities in the conditions of distance learning are offered.uk_UA
dc.description.abstractПодано визначення дистанційного навчання та дистанційних освітніх технологій. Розглянуто фактори, що обумовлюють дієвість дистанційного навчання. Доведено, що важлива роль у нелінгвістичному ЗВО при реалізації дистанційного навчання відводиться лінгвістичній іншомовній освіті, як фактору, що сприяє формуванню і розвитку готовності особистості до іншомовної комунікації, що розширює її соціальну та економічну свободу. Розглянуто імперативи лінгвістичної підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано педагогічні принципи реалізації лінгво-професійного розвитку студентів нелінгвістичних ЗВО в умовах дистанційного навчання. Дано определение дистанционного обучения и дистанционных образовательных технологий. Рассмотрены факторы, обусловливающие действенность дистанционного обучения. Доказано, что важная роль в нелингвистическом ВУЗе при реализации дистанционного обучения отводится лингвистическому иноязычному образованию, как фактору, способствующему формированию и развитию готовности личности к иноязычной коммуникации, расширяет ее социальную и экономическую свободу. Рассмотрены императивы лингвистической подготовки будущих специалистов. Предложено педагогические принципы реализации лингво-профессионального развития студентов нелингвистических ВУЗов в условиях дистанционного обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSH SCW «NEW ROUTE»uk_UA
dc.subjectтехнології дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectтехнологии дистанционного обученияuk_UA
dc.subjectинтернетuk_UA
dc.subjectпрофессиональное развитие личностиuk_UA
dc.subjectdistance learning technologiesuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectprofessional development of a personuk_UA
dc.titleЛінгво-професійний розвиток студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeЛингво-профессиональное развитие студентов нелингвистических высших учебных заведений в условиях дистанционного обученияuk_UA
dc.title.alternativeLingo-professional development of non-linguistic students of institutions of higher education in the conditions of distance learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf136,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.